• 0

startend bedrijf

Beste allemaal,

 

Ik heb al een lange tijd een droom om mijn webshop te beginnen en deze droom ga ik waarheid maken.

Nu wil ik beginnen met een webshop in sieraden van mijn eigen merk/bedrijfsnaam.

Armbanden, kettingen ringen etc van mijn eigen merk, dus niet iets inkopen en verkopen.
Hebben jullie tips of weten jullie een bedrijf o.i.d die sieraden kan ontwerpen of mogelijk mijn ontwerpen uitvoert?
 

Ik hoop dat jullie tips voor mij hebben.
groetjes Lynn

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je gaat altijd iets inkopen of ga je het zilver en goud zelf uit de mijn halen en omsmelten? Bovendien wil je hulp inkopen van iemand die de sieraden voor je maakt (en evt. ontwerpt) en die heeft dus ook materiaalkosten maar belangrijker nog: loonkosten.

 

Als je alles uitbesteed besef dan dat, als je er zelf ook nog iets aan wilt overhouden, jouw sieraden waarschijnlijk een stuk duurder zijn dan gemiddeld. 

Je zou wellicht eens kunnen proberen contacten te leggen met iemand via Etsy (www.etsy.com) waar zich veel makers bevinden van sieraden die niet de hoofdprijs vragen.

 

Overigens is het moeilijkste van jouw plan niet het maken van de sieraden maar het opbouwen van een merk waar mensen extra voor willen betalen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 228 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.