Je bent als ondernemer wettelijk verplicht een administratie bij te houden en te bewaren. Alle gegevens over jouw bedrijf die je op papier of digitaal vastlegt, horen bij jouw administratie. De administratie is de basis van uw belastingaangiften.
Wat valt er onder de Bewaarplicht administratie:
Je moet jouw administratie bewaren. Dat heet fiscale bewaarplicht. De basisgegevens van uw administratie zijn:
informatie over de voorraad
het grootboek
de loonadministratie
de gegevens over de inkoop en verkoop
de debiteuren- en crediteurenadministratie
Meer informatie en directe doorlinks naar uitgebreide informatie van bijv. Belastingdienst vind je op deze pagina van Ondernemersplein>>>
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Je bent als ondernemer wettelijk verplicht een administratie bij te houden en te bewaren. Alle gegevens over jouw bedrijf die je op papier of digitaal vastlegt, horen bij jouw administratie. De administratie is de basis van uw belastingaangiften.
Wat valt er onder de Bewaarplicht administratie:
Je moet jouw administratie bewaren. Dat heet fiscale bewaarplicht. De basisgegevens van uw administratie zijn:
Meer informatie en directe doorlinks naar uitgebreide informatie van bijv. Belastingdienst vind je op deze pagina van Ondernemersplein>>>
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Link to post
Share on other sites