Ik maak gebruik van het vestigingsadres van mijn vader, die een winkel heeft en eigenaar is van het ontroerende goed.
Wij zijn in principe zo goed als nooit aanwezig op dit vestigingsadres maar hebben deze om andere redenen in overleg op het vestigingsadres van de winkel van mijn vader gezet.
Nu heb ik een huurovereenkomst nodig voor de inschrijving van de KVK.
Is het voldoende om een huurovereenkomst / gebruik van het pand overeenkomst te maken tegen een vergoeding van het symbolische bedrag van 1 euro?
Er wordt geen tegenprestatie verwacht en het is puur als vestigingsadres.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DBruins
DBruins
Hallo allen,
Aankomende week schrijf ik een nieuwe VOF in.
Ik maak gebruik van het vestigingsadres van mijn vader, die een winkel heeft en eigenaar is van het ontroerende goed.
Wij zijn in principe zo goed als nooit aanwezig op dit vestigingsadres maar hebben deze om andere redenen in overleg op het vestigingsadres van de winkel van mijn vader gezet.
Nu heb ik een huurovereenkomst nodig voor de inschrijving van de KVK.
Is het voldoende om een huurovereenkomst / gebruik van het pand overeenkomst te maken tegen een vergoeding van het symbolische bedrag van 1 euro?
Er wordt geen tegenprestatie verwacht en het is puur als vestigingsadres.
Indien relevant:
Gebruiksdoel:winkelfunctie
Oppervlakte:458 m²
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/71239-zakelijke-huurovereenkomst-inschrijving-kvk-tegen-1-euro-mogelijk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag