• 0

Contract opstellen samenwerking.

Goedemorgen iedereen,

 

Mijn bedrijf heeft sinds de stop van Bol.com te maken gekregen met meer complexe vraagstukken, al heeft het in deze zin ook wel meer mogelijkheden gegeven.

Waar moet ik als starter aan denken als ik mijn wijn wil gaan verkoper aan andere ondernemers?

Ik wil graag dat het mij ook zekerheid bied, wat zijn de aller belangrijkste contracten die niet vergeten mogen worden?

 

En als laatste vraag, off topic.

Bestaan er bedrijven die professionele emails voor je kunnen schrijven, ik zou niet weten hoe ik dit zou moeten vinden.

 

Groetjes.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Welkom op Higherleel.
Ik raad aan goede offertes, verkoopcontracten en algemene voorwaarden op te laten stellen.

Voor wat betreft professionele emails, er zijn veel virtueel assistenten te vinden op allerlei gebied (secretarieel, administratief, marketing etc.). Wat voor soort emails bedoel je?

Met vriendelijke groet,

mr. Monique Doomernik

UwJurist.nl-Contracten en Voorwaarden-Arbeidsrecht-Huurrecht-Franchiserecht

Link naar reactie
  • 0
6 hours ago, UwJurist said:

Welkom op Higherleel.
Ik raad aan goede offertes, verkoopcontracten en algemene voorwaarden op te laten stellen.

Voor wat betreft professionele emails, er zijn veel virtueel assistenten te vinden op allerlei gebied (secretarieel, administratief, marketing etc.). Wat voor soort emails bedoel je?

 

Ik ben niet goed in het schrijven van emails, ik wil dat graag laten uitbesteden, aangezien het hier om een potentiële klant gaat.

Ik zoek iemand met heel veel ervaring.

 

Groetjes

Link naar reactie
  • 0
9 uur geleden, Martin Venema zei:

Bestaan er bedrijven die professionele emails voor je kunnen schrijven, ik zou niet weten hoe ik dit zou moeten vinden.

Bedoel je het (eenmalig) laten opstellen van een aantal standaard e-mails, zoals een opdrachtbevestiging, bestelbevestiging, etc.) of een service die dagelijks de beantwoording van jouw e-mails doet? In het geval van dat eerste zal je met een zoekterm als tekstschrijver op Google een eind komen en in het geval van dat tweede zal je met de zoekterm klantenservice uitbesteden ongetwijfeld wat vinden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 251 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.