• 0

Wat mag je bedrukken? [merkenrecht]

(aangepast)

Dag,

 

Wij bedrukken badslippers.

Wij vragen ons af of wij de volgende 2  mogen bedrukken;

 

Max 33  (misschien niet i.v.m. met Max Verstappen)

Een afbeelding van een leeuw ( niet hetzelfde als de KNVB , ING of Koninklijk Huis Leeuw).

Hoor het graag.

Alvast dank.

 

 

 

 

aangepast door Mikky Vrolijk
Titel aangepast
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0
3 uur geleden, Sleprslepr zei:

Max 33

Nee ... de uitleg geef jezelf al.

 

3 uur geleden, Sleprslepr zei:

Een afbeelding van een leeuw ( niet hetzelfde als de KNVB , ING of Koninklijk Huis Leeuw).

Dat hangt er vanaf waar de leeuw op lijkt ... er zijn meer leeuwen in omloop dan de genoemde drie.

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
  • 1
(aangepast)

Merken | Benelux-Bureau voor de Intellectuele Eigendom en dan 'merk zoeken' levert al flink wat uitzoekwerk op gezien het aantal geregistreerde woord- en beeldmerken.

 

Ik heb geen idee wat Max Verstappen aan merken voert, maar dat zou je andersom kunnen uitzoeken. Doet hij al wat met badkleding of slippers en wat is de betekenis van het getal 33 in combinatie met het woord (de afkorting) of de (voor)naam 'max'. Ik heb niet direct een sterke associatie.

 

Waarom zou je slippers met een afbeelding van een leeuw willen bedrukken? Misschien is het een idee om dan juist eerst expertadvies in te winnen en dan zelf een merk te registeren!? Of is dit puur illustratief bedoeld en zou je ook slippers met afbeeldingen van olifanten en giraffes willen bedrukken?

 

Mvg,

 

Wigbolt

aangepast door Wigbolt
Link naar reactie
  • 0

 

33 is Max Verstappen's nieuwe startnummer dus al die inhaakondernemers zitten er vol op.

 

Zulke vragen zijn niet linea recta te beantwoorden. 

 

Linksom of rechtsom: doe je onderzoek, kom niet te dichtbij grote merken met dure advocaten, neem eens wat risico of haak nooit meer in bij andermans inspanningen. :nerd-face:

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
6 uur geleden, Gast zei:

wat is de betekenis van het getal 33 in combinatie met het woord (de afkorting) of de (voor)naam 'max'. Ik heb niet direct een sterke associatie.

 

Ik ook niet - blijkbaar is het een ding voor liefhebbers van de sport of iets dergelijks. 

 

Mijn associatie met 'max' en '33' is hoogstens een ongebruikelijke snelheidslimiet, of wellicht een leeftijdsgrens waarmee iemand wil daten of iets dergelijks. 

 

Anderzijds neem ik aan dat in de praktijk zoiets moet gaan lijken op een F1-achtig gebeuren. Een rode cirkel met daarin '33' lijkt me dan weer niet zo'n probleem - zeker gezien de variant met '30' erin langs alle stedelijke straten opduikt ;)

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Een creatieveling zou een linkerslipper met een 'drie' bedrukken en een rechter exemplaar met hetzelfde getal.

 

En dan vraag je een jongvolwassen coureur om die dingen te dragen...

 

Mvg,

 

Wigbolt

aangepast door Wigbolt
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 242 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.