Ik ben een ZZP'er en ik werk samen met een vriendin die mij helpt. Wij zijn samen het bedrijf aan het doen groeien, maar op dit moment heb ik nog niet genoeg winst om mijn vriendin te betalen. Mijn vriendin vindt dit helemaal prima en werkt samen met mij vrijwillig mee. Mijn vriendin verwacht een kindje, maar wil wel graag blijven meewerken en wil dus haar kind naar de opvang kunnen brengen.
Ze werkt natuurlijk de uren bij mij, dus dat is opzicht geen probleem maar mijn vraag is dus hoe ik mijn vriendin haar uren kan laten verantwoorden. De mogelijkheid tot haar in dienst nemen lijkt niet te kunnen vanwege het minimumloon. Maar wat ik wel als optie is haar inhuren als zzp'er tegen bij wijze van spreken een euro per uur.
Ik ben benieuwd of jullie met mij kunnen meedenken
aangepast door Norbert Bakker Post op verzoek van vraagsteller aangepast / geanonimiseerd
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
OndernemerNew
OndernemerNew
Hallo creatieve ondernemers!
Ik ben een ZZP'er en ik werk samen met een vriendin die mij helpt. Wij zijn samen het bedrijf aan het doen groeien, maar op dit moment heb ik nog niet genoeg winst om mijn vriendin te betalen. Mijn vriendin vindt dit helemaal prima en werkt samen met mij vrijwillig mee. Mijn vriendin verwacht een kindje, maar wil wel graag blijven meewerken en wil dus haar kind naar de opvang kunnen brengen.
Ze werkt natuurlijk de uren bij mij, dus dat is opzicht geen probleem maar mijn vraag is dus hoe ik mijn vriendin haar uren kan laten verantwoorden. De mogelijkheid tot haar in dienst nemen lijkt niet te kunnen vanwege het minimumloon. Maar wat ik wel als optie is haar inhuren als zzp'er tegen bij wijze van spreken een euro per uur.
Ik ben benieuwd of jullie met mij kunnen meedenken
Post op verzoek van vraagsteller aangepast / geanonimiseerd
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/71310-inhuren-van-een-zzper-tegen-nul-euro/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag