• 0

De beste zakelijke rekening voor internationale applicatie

Hi!

Ik ben op zoek voor mijn startende bedrijf naar de beste zakelijke rekening. We gaan internationaal ondernemen, doordat we een applicatie hebben waarbij internationaal aan betaald zal worden. Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand hier advies in geven? Er zijn zoveel zakelijke rekeningen en ik zie door de bomen het bos niet meer. Wel werk ik liever met een bank die ook kantoren heeft ipv alles online. Bedankt alvast! 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat voor applicatie?

 

Mocht het om een app gaan die ook op mobiele apparaten moet kunnen draaien, dan kan het gelazer opleveren als je rechtstreeks betalingen van klanten gaat accepteren.

Apple en Google lopen niet graag hun commissie mis.

Link naar reactie
  • 0

Bank met kantoren: dan ben je beperkt tot de grote drie (ABN Amro, Rabo, ING) + SNS (en varianten). Dat zijn ook de banken met complete pakketten, geschikt voor retailers, dus die zou ik zeker eens bellen.

 

Merk op dat een nieuwe zakelijke rekening aanvragen, mede afhankelijk van de rechtsvorm van je onderneming, enkele maanden kan duren. (Voor eenmanszaken is het gok ik het snelst.)

 

Naast banken zou je ook eens naar PSP's kunnen kijken. Als Stripe je betalingen in ontvangst kan nemen, hoef je het daarna alleen nog maar naar je eigen rekening te krijgen. Die rekening zelf hoeft dan niet eens zo complex te zijn.

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 280 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.