• 0

"How They Got Started"

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ben ook zeer benieuwd naar verhalen van mensen die dit forum bezoeken!! "de ondernemer next door" zeg maar.

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie
  • 0

 

AOS, succesverhalen over binnengehaalde miljoenen...check Higherlevel anno 2010.

:)

 

 

 

Nee, het gaat me dus juist niet om die succesverhalen over binnengehaalde miljoenen. De 'ondernemer' next door zoals reeds gezegd. Waarom en hoe is die begonnen, wat waren de 'nuts and bolds'

 

Maar gezien jij in 2010 verwacht multimiljoenair te zijn, moet het nu al goed gaan, dus vertel.... ;)

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie
  • 0

In gedachten drink ik al elke dag een glaasje gedachten-champagne, omdat ik het toch mooi maar wél doe. Ook al lig ik soms om 5 uur nog wakker omdat iets niet lukt. Of rij ik voor de kat zijn viool 200 kilometer voor een prospect die uiteindelijk afhaakt. Die beginjaren, spannend en uitdagend en 's morgens soms even moeilijk op gang komen en dan denken: JA! Ik maak er weer een avontuur van, nieuwe mensen leren kennen, bestaande contacten weer aanhalen, creatief zijn, open staan..... ik vind dat miljonair zijn.

Verder ben ik in the game om er inderdaad flink financieel op vooruit te gaan, maar op hele korte termijn verwacht ik dat niet. Er zit stijgende lijn in, en dat is het belangrijkste. Ik twijfel nog tussen een Honda S2000, Opel Speedster of oud Volkswagen busje.

Zo voldoende?

:-)

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 200 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.