Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
zzp
zzp
Als BV voeren we een administratie met uren, materialen en projecten. Begin dit jaar overgestapt naar een ander boekhoudpakket, maar na drie maanden constateren de beperkingen. Het huidige pakket kan geen boekingen exporteren en het pakket dat we op het oog hebben, daar kan geen auditfile worden geïmporteerd. Nu hebben we inkoopfacturen waar projectmaterialen op staan waarvan de projecten inmiddels zijn afgesloten, gefactureerd en betaald. Daarnaast zijn er nog lopende projecten en materialen / gereedschappen die voor het uitvoeren van het werk zijn ingekocht.
Alles over laten tikken klinkt niet heel aantrekkelijk. Hoe kan worden overgestapt en ook een sluitende boekhouding worden gegarandeerd?
dank voor het meedenken.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag