• 0

Gemiddelde tarieven koeriersdienst

Beste mensen,

Ik ben me aan het voorbereiden op het starten van een eigen koeriersdienst. Ik ben druk bezig met o.a. het schrijven van het ondernemingsplan en dergelijke. Cijfers die ik moeilijk kan vinden zijn tarieven die gehanteerd worden door koeriersdiensten. Kan iemand me op weg helpen hiermee?

 

Mvg,

 

Dion

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Toch even iets beter zoeken, hoor. Google op "koeriersdiensten tarieven" en je hebt echt een eindeloze hoeveel pagina's.

 

Maar staar je daar niet al te veel op blind. De tarieven die jij moet hanteren zullen niet alleen bepaald worden door wat anderen vragen. Laat staan andere koeriersdiensten die wellicht helemaal niet in jouw buurt operationeel zijn, en verder ook geen concurrentie vormen. Stel dat een koeriersdienst in Zeeland 40 cent per km kost en in Limburg 50 cent per km. Als jij zelf in Limburg zit, dan kun je misschien al best concurrerend zijn met 49 cent per km. Het ligt dus ook aan je verzorgingsgebied. Daarnaast moet je natuurlijk ook kijken naar wat de kostprijs van je kilometers zijn (dat is écht heel lastig berekenen) en natuurlijk wat je er onder aan de streep per jaar aan wilt overhouden. Je zult al snel 30.000 euro marge willen aanhouden per jaar. Omzet is geen winst.

The goal of a resonance cascade is to plant the seeds of growth rather than yearning. If you think pseudo-profound bullshit quotes are inspirational, you're, well, kinda dumb. https://goo.gl/fZf4oe

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 215 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.