• 0

Digitaal design en samples sportkleding Eurojersey

Beste ondernemers. 

wij zijn nieuw op dit platform en vinden het fantastisch dat dit bestaat. Hopelijk kunnen jullie ons helpen met onze zoektocht. 
 

Wij starten een eigen kledinglijn in Active Wear / Sportswear. Wij hebben nu twee verschillende stoffen van het merk eurojersey. Wij zijn op zoek naar iemand die gewend is om met deze stof te werken, iemand die een digitaal design voor ons kan maken en die samples kan maken. 
 

Het gaat in eerste instantie om tights, sportleggings. 

 

De productie willen wij later in het buitenland laten doen, maar eerst dit eens voor elkaar krijgen. 
 

Wij zijn nieuw in deze branche. dus alle hulp is welkom. 
 

Wij hebben beiden een eigen onderneming als Lifestylecoach, personal trainer, orthomoleculair therapeut en zo meer. 
 

Wie kan en wil ons verder op weg helpen ? 
 

alvast super dank. 
 

groeten van Tanja en Gaby

Macha Active Wear


 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

We hebben op dit forum een paar jaar geleden een ondernemer op bezoek gehad die een naai-atelier in sportkleding had en  later zelfs een training gaf over het opzetten ven een kledingmerk. Ik kan vanavond wel even zoeken, maar misschien is iemand me voor...

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
Op 15-9-2016 om 10:53, fidootje_8 zei:

Ik ben ook een van die mensen die door berichten in HL wordt benaderd door beginnende kledingmerken. Ik ben genoemd in een aantal berichten omdat ik zelf in Nederland een eigen sportkledingmerk, PIXIE met eigen atelier heb.

 

Deden we voorheen producties voor anderen, tegenwoordig hebben we daar (gelukkig) geen tijd meer voor. Maar het was ook vooral omdat de aankomende 'talenten' echt totaal geen idee hadden hoe de kledingindustrie werkte.... zelfs doorsturen naar collega's durfde ik niet meer aan. En aan een wild vreemde die je toevallig belt na het lezen van een bericht in HL ga je toch ook niet vertellen wie je leveranciers zijn, dat is dan toch een beetje het geheim van de smid. (Daarnaast denk ik niet dat mijn leveranciers hier heel blij van worden en ik wil ze graag te vriend houden)

 

Zelf ben ik in 1994 begonnen met mijn eigen sportkledingmerk en heb daardoor de nodige kennis en een groot netwerk in de confectie industrie. Daarnaast heb ik ook ook nog een onderneming waarbij ik shops helpt met het online gaan, Alle Winkels Online. En ik ben ook vrijwillig business coach voor Qredits Microfinanciering Nederland, en help zo bestaande en startende ondernemers bij het ondernemerschap.

 

Toen ik een cursus ben gaan doen om een online programma voor webshops op te zetten vielen voor mij alle puzzelstukjes bij elkaar. Ik kan mijn kennis en ervaring in de de fashion industrie, de coaching van (startende) ondernemers en het maken van een online programma samen te voegen. Ik ben zelf enorm voorstander voor productie in Nederland, zeker voor een beginnende onderneming. Dus ik ben er met een aantal van mijn collega productiebedrijven in Nederland over in gesprek gegaan en ook zij waren direct enthousiast.

Op deze manier kan ik de starters kennis over het runnen van een kledingmerk bij brengen zodat zij als een goede gesprekspartij met mijn collega's aan de slag kunnen gaan.

 

1 oktober begint “Start je eigen kledinglijn”, een no-nonsense, unieke en complete online cursus waarin je alle tools krijgt om succesvol je eigen kledinglijn op te starten.

 

De opbouw van de training gaat vanaf het schrijven van het ondernemersplan, wettelijke eisen, het ontwerpproces, opbouwen van de collectie, het vinden van de juiste productiepartner en het verkopen van je collectie totdat de kleding in de winkel hangt of in de webshop staat. Alle facetten van deze bijzondere, dynamische industrie komen aan de orde. De wereld van de confectie is behoorlijk gesloten en als je er niet in thuis bent dan kun je helaas met Google niet genoeg informatie vinden.

 

Mijn ultieme droom is meer Dutch Made modemerken. Ik wil de Nederlandse kleding industrie verbinden met de startende modemerken en laten zien dat productie in Nederland zeker goed mogelijk is. Zelf heb ik bijna 23 jaar in mijn eigen productiebedrijf gewerkt en ik wil mijn kennis graag gaan overdragen.

 

Heb je zelf een productiebedrijf of een gerelateerd bedrijf in de confectie industrie en denk je hier ook een bijdrage aan te kunnen leveren, laat het me dan zeker weten. Er komen ook succesvolle Nederlandse mode-ondernemers en andere mode professionals, zoals o.a. een productfotograaf, tassenontwerper, styliste en inkoper aan het woord en zij vertellen over de valkuilen en geven waardevolle tips. Ben jij zelf ook succesvol in de fashion en wil jij ook graag je verhaal vertellen, ik hoor het graag!

 

Ken je mensen in je vriendenkring die deze droom waar zouden willen maken? Ik zou het zeer op prijs stellen als je mijn website zou willen delen. Samen kunnen we de Nederlandse kledingindustrie mooier maken!

 

Volgens mij geeft ze nog steeds trainingen!

 

 

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 258 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.