Op zoek naar vakblad Manufacturing Market

Aanbevolen berichten

komt'ie;

 

zoetwarenindustrie: bakkers in bedrijf, bakkerwereld, cunsudel, distrifood, foodmagazine, vmt;

 

textiel-en tapijtindustrie: gaaf goed, infotex, texpress, textilia, wonen;

 

kleding- en tricotage-industrie: texpress, textielvisie, textilla;

 

houtverwerkende industrie: het houtblad, hout in de bouw, houtbranche, hourwereld, pakblad, de timmerfabrikant;

 

uitgeverijen: adformatie, boekblad magazine, de journalist, de uitgever, reclameweek;

 

grafische industrie: compress, graficus, graficus magazine, grafisch weekblad, kvgo kernnieuws;

 

kunststofverwerkende industrie: kunststof en rubber, kunststofmagazine, nrk netwerk;

 

metaalproductenindustrie: metaal & techniek, metaal magazine, metaalnieuws, metalektro profiel, technisch weekblad;

 

machine-industrie: metaal & techniek, metaal magazine, metaalnieuws, metalektro profiel, technisch weekblad;

 

elektrotechnische industrie: elektronica, elektro-data, metalektro profiel;

 

scheeps- en jachtbouw: hiswa magazine, holland shipbuilding, maritiem nederland, schip & werf de zee, weekblad schuttevaer;

 

meubelindustrie: interieurbouw, meubel, mobilia, ons huis, project en interieur, wonen;

 

met dank aan 'cijfers en trends 2005-2006' van mijn huisbankier.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

maar wat wordt er dan ge-manufactured: chips, wasknijpers, machines, ...

 

dé manufacturing markt bestaat niet, net zo min als dé productiemarkt, de dienstenmarkt.

 

wellicht helpt het als je aangeeft wat je zoekt of waarom je iets zoekt. dan kunnen we gerichter antwoorden.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Ik geloof dat ik nog steeds neit gevonden heb wat echt zoek ???.

 

Als het uberhaupt al bestaat!

 

Jouw vraag begint met een opdrachtgever/werkgever die een groffe segmentering hanteert en manufacturing als één segment beschouwt. Dat zal dus wel een Amerikaans softwarebedrijf zijn dat de markt indeelt als retail, financials, overheid etc. Met zo'n bril op heeft het geen zin om op zoek te gaan naar specifieke vakmedia. Dan hou je brede businesstitels over. Tenzij je inzoomt op je markt en nagaat wie je nou precies bij die manufacturers wil bereiken. Is dat de financieel directeur, de IT-manager, de inkoopafdeling, marketing?

 

Tja, marketing is niet zo simpel. ;D

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Ik geloof dat ik nog steeds neit gevonden heb wat echt zoek ???.

 

Als het uberhaupt al bestaat!

 

Jouw vraag begint met een opdrachtgever/werkgever die een groffe segmentering hanteert en manufacturing als één segment beschouwt. Dat zal dus wel een Amerikaans softwarebedrijf zijn dat de markt indeelt als retail, financials, overheid etc. Met zo'n bril op heeft het geen zin om op zoek te gaan naar specifieke vakmedia. Dan hou je brede businesstitels over. Tenzij je inzoomt op je markt en nagaat wie je nou precies bij die manufacturers wil bereiken. Is dat de financieel directeur, de IT-manager, de inkoopafdeling, marketing?

 

Tja, marketing is niet zo simpel. ;D

 

 

Moet je jezelf stilzwijging opleggen als je denkt dat je zelf het antwoord op de vraag zou moeten weten; nee, het lijkt mij juist een goede zaak ook simpele plannen zoals ik in eerdere posts heb aangegeven voor te leggen aan andere commerciele forum bezoekers.

Link naar reactie

Tenzij je inzoomt op je markt en nagaat wie je nou precies bij die manufacturers wil bereiken. Is dat de financieel directeur, de IT-manager, de inkoopafdeling, marketing?

 

Daar kan ik trouwens wel een heel helder antwoord op geven, dat is de IT-manager.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 256 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.