Moderators zoeken collega's!

Aanbevolen berichten

Heb je zin om op een meer actieve manier bij higherlevel betrokken te raken? Wil je mee met de sportieve moderator uitjes van higherlevel?

 

We groeien snel en daarvoor zoeken we moderator collega's.

 

Wat wordt er van je verwacht?

 

- Zorg er voor dat de discussies on-topic blijven. Je kan zelf beslissen hoeveel off-topic je toestaat, maar het moet natuurlijk niet hinderlijk worden voor andere gebruikers.

- Als discussies off-topic gaan, dan ben jij verantwoordelijk voor het sluiten/verplaatsen/verwijderen van het bericht

- Help de gebruikers in je thread met eventuele vragen

- Niet zo zeer een taak maar wel erg goed voor het forum is dat je het zelf hier en daar promoot

- zorg dat je vaak genoeg aanwezig bent (het liefst minimaal 1 x per dag)

- Af en toe meedenken in de admin boards is ook erg fijn

 

Wat is het profiel van een goede moderator?

 

Vanzelfsprekend is het belangrijk dat ondernemen je nauw aan het hart ligt. Als moderator moet je het natuurlijk ook leuk vinden om je stem te laten horen en mede- forumgebruikers te ondersteunen.

 

Wat bieden wij je?

 

Het moderatorschap is een vrijwilligerspositie voor enthousiastelingen. De groei van higherlevel, het ondersteunen van medegebruikers en het uitbreiden van je eigen netwerk geeft op zich al een kick.

 

We organiseren actieve en/of thematische events voor alle moderatoren en de eerste van deze uitjes waren erg gezellig.

 

Heb je zin om ons enthousiaste moderatorenteam te versterken?

 

 

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Om de moderatoren wat meer "beeld" te geven: een foto.

 

Persoon is hierop nog niet aanwezig, maar bij een volgende happing met collegae zal er een nieuwe foto gemaakt worden.

 

Geïnteresseerd in het worden van onze collega? Je bent van harte welkom!

Moderators.thumb.jpg.fd9dda503058487782e7cf2272b9ce18.jpg

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Yeppers ... welcome !

Kun je nog wel even aangeven op welke board je moderator wilt worden?

 

Naast Webbwolf wordt Edward Lich moderator op het board "juridische zaken, wet- en regelgeving".

 

Ben je een actief HL-lid en geïnteresseerd in de functie moderator ... geef dit dan hier aan. De policy rondom je benoeming is dat we qua ballentage niet streng zijn, maar wel bekijken hoe je inmenging in HL is tot op heden.

 

[Edit door Decorum: Edward's naam even aangepast :)]

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Misschien is moderator zijn op het forum innovatie wat voor mij.

 

Weet ik eigenlijk niet. Kunnen anderen misschien beter over beoordelen.

 

Kan alleen geen belofte doen over inzet van tijd, nu heb ik wel wat tijd, maar ik weet dat ik over twee maanden mijn aandacht helemaal op één taak moet leggen. Nou hou ik dat toch niet lang vol:-), dus het zou misschien er bij kunnen.

 

Weet niet of ik echt goed ben in modereren. Ben vaak wel blij als ik zelf even geremd wordt:-)

 

Bovendien misschien juist met te weinig intiatieven ga komen.

 

Zal niet veel tijd hebben voor uitstapjes.

 

Perry

 

 

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

WillemJ: TOP … dat betekent dat je twee boards hebt, namelijk in algemeen ondernemen het board: Automatisering en Internet en in de technostartersdiscussie het board ICT.

 

Perry … het betreft hier 2 boards, namelijk "innovatie en nieuwe ideeën" én "innovatie en intellectueel eigendom". Bedoel je ze alle twee? Deze boards worden trouwens opnieuw ingericht binnenkort).

Gezien je mits en maren … dan maar niet doen ;D

Maar ... momenteel ben je zeer actief … wil je het proberen?

Innovatie heeft écht versterking nodig. Als je nu wel tijd hebt en (misschien) straks niet meer, dan zien we dat straks wel toch?

Bydewee is het ene board enorm in slaap gevallen en zal het andere iets meer tijd kosten?

 

Nils : leuke foto !!!

 

Merkava:

Gezien de foto? In principe zijn er nog maar ca. 4 mods actief. Dus zoeken op dit moment zo’n beetje versterking op alle boards.

Het liefst zou ik zien dat er een aantal mods zich melden voor de specifieke technologie gebieden, maar dit blijven moeilijke boards om op gang te houden qua discussies.

 

Hoeveel tijd het kost is afhankelijk van hoe druk je board is. Neem bijvoorbeeld “algemeen ondernemen”. Dat is bijna een full (of fool) time job, omdat daar veel issues niet thuishoren. Maar ook hier odersteunen we elkaar. In principe vragen wij je 1x per dag je eigen board te bekijken.

 

 

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

<>

 

Dat doe ik fetelijk nu al. ;)

 

Wat moet ik nog meer doen? Alleen maar spam verwijderen?

Tjee daar ben ik al de hele dag mee bezig:-)

 

Ik bedoel overigens alleen innovatie en nieuwe ideeën, dat juridische gedoe moet ik zelf vaak genoeg advocaten voor inhuren.

 

 

Perry

Link naar reactie

Wat is het doel van innovatie en ideeën, denk dat ik nog wel wat input moet krijgen omtrent kaders, wetten en regels denk ik!

 

Wat verwacht men van een moderator op dit forum?

- lancering van nieuwe ideeën of juist beoordeling van de ideeën?

 

 

Wat nog meer waar je op moet letten?

 

Met wie ben ik nog meer als moderator? Wie houdt mij in bedwang:-)

 

Denk dat ik meer inhoudelijk ben dan operator

 

Perry

 

Link naar reactie
WillemJ: TOP … dat betekent dat je twee boards hebt, namelijk in algemeen ondernemen het board: Automatisering en Internet en in de technostartersdiscussie het board ICT.

 

Twee boards is ook wel te behappen. Heb alleen wat meer machines nodig voor de ddos ;)

Link naar reactie

Domme vragen bestaan niet :) Staat voor Distributed Denial Of Service, door een (groot) aantal pc's een andere pc of netwerk 'plat leggen'. Bijvoorbeeld een groot aantal pakketjes naar een computer sturen zodat deze het netwerk niet meer op kan of met heel higherlevel tegelijk de homepage van iemand opvragen zodat verder niemand er meer bij kan. Maar dat ga ik alleen in extreme gevallen bij vervelende bezoekers doen natuurlijk ;)

Link naar reactie

Om even aan te haken bij welke boards door wie worden beheerd: Volgens mij kan dat wel een update gebruiken. In de praktijk is het wel zo dat alle mods alle boards doen, maar er zijn een aantal boards waar mensen bij zijn die niet meer actief zijn.

 

Bijv: 'Life sciences' en 'Chemische- Milieu- en Energietechnologie', hebben beheerder AOS, maar die is er al een tijdje 'uit' (op zich wil ik die boards wel doen trouwens).

 

'Wedstrijden, beurzen en andere evenementen' heeft helemaal geen beheerder... zou eigenlijk wel moeten toch?

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 285 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.