Jump to content
  • Welcome to HigherLevel, the Dutch business forum

Do you have a business question, do you want feedback on your business plan or do you want to advise others? Then you are at the right place at a higher level. Here entrepreneurs come together to take each other to the next level.
    Ask your question, get a quick answer and share your experiences with entrepreneurs. The moment it suits you!
    During the day, evening and weekend 24/7 free advice and exchange of experience with entrepreneurs who understand!
monika

merkloze shirts inkopen

Recommended Posts

Hallo,

Wie oh wie weet waar ik witte t-shirts kan inkopen. Het hoeft geen bekend merk te zijn, als het maar zonder logo of wat dan ook is. Gewoon witte shirts, maten van babymaat tot volwassen maten. Ik heb op internet stad en land afgezocht maar de meesten zijn bedrukt. Ik ben naar een soort van groothandel op zoek waar ik de shirts in grote oplages kan kopen. Hoeft niet eens perse wit te zijn, mag ook alle kleuren van de regenboog zijn als ze maar effen zijn verder.

Wie heeft de tip?

Ik weet dat ontzettend veel bedrijven en winkels gebruik maken van de onbedrukte shirts van Fruit of the Loom. Erg goedkoop in aanschaf en kwalitatief redelijk in orde. Ik weet uiteraard niet de aantallen die je nodig denkt te hebben, maar het kan geen kwaad om een offertje op te vragen.

Voor informatie en een overzicht van de modellen, zie http://www.fruitoftheloom.be/en/retail/index.htm

Daar klik je op 'see activewear range' en op de volgende pagina klik je onderaan in het menu op 'garments'.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Bring your business plan to a higher level!

All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

• Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

• Who's Online

Er zijn 3 leden online en 118 gasten

(See full list)    
  • Ondernemersplein

EN

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

More information   I accept