Mijn vrouw en ik hebben momenteel allebei een eenmanszaak van waaruit we consultancy diensten verrichten. Mijn vrouw heeft de eenmanszaak nu 3 jaar, ik 2 jaar.
Naast dat we van onze inkomsten leven, gebruiken we een aanzienlijk deel om te sparen/beleggen voor gebruik over een jaar of 10 tot 15.
ik speel met de vraag of het verstandig is om onze activiteiten vanuit twee eenmanszaken te blijven uitvoeren, of dit onder te brengen in een BV.
ik hoop dat één van jullie aan kan geven wat bepalende factoren zijn in bovenstaande.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JIP0208
JIP0208
Mijn vrouw en ik hebben momenteel allebei een eenmanszaak van waaruit we consultancy diensten verrichten. Mijn vrouw heeft de eenmanszaak nu 3 jaar, ik 2 jaar.
Naast dat we van onze inkomsten leven, gebruiken we een aanzienlijk deel om te sparen/beleggen voor gebruik over een jaar of 10 tot 15.
ik speel met de vraag of het verstandig is om onze activiteiten vanuit twee eenmanszaken te blijven uitvoeren, of dit onder te brengen in een BV.
ik hoop dat één van jullie aan kan geven wat bepalende factoren zijn in bovenstaande.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/71632-twee-eenmanszaken-houden-of-toch-een-bv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag