Vragen per privé-bericht

Aanbevolen berichten

Ter info,

 

Ik ontvang af en toe aanvullende vragen over gestarte topics per privé-bericht.  (Mijn) reacties op vragen in topics zijn uiteraard in eerste instantie bedoeld voor de topicstarter maar ook ter lering en vermaak van meelezende HL-leden.  Buiten het forum om vragen stellen mag altijd maar verwacht geen antwoord, tenzij we het eens kunnen worden over mijn uurtarief. 

 

Link naar reactie

Je kreeg zoveel vragen dat je er maar meteen een algemeen bericht van gemaakt hebt? Helaas staat dit op een deel van het forum dat vooral door stamgasten gevolgd wordt. Dan kun je het beter als een soort onderschrift in je signatuur meenemen.

 

There is no greater compliment, then to be... bestookt met vragen via PM. :nerd-face:

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
3 uur geleden, Bert. zei:

Buiten het forum om vragen stellen mag altijd maar verwacht geen antwoord, tenzij we het eens kunnen worden over mijn uurtarief. 

Gaan de zaken zo slecht?

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
(aangepast)
1 uur geleden, Cosara zei:

Gaan de zaken zo slecht?

Nee, ik heb het sowieso al te druk om ook nog op dit soort berichten te gaan reageren.  Punt is dat privé vragen gaan stellen/beantwoorden om een al gestart topic verder uit te diepen m.i. niet aansluit bij een openbaar forum.

aangepast door Bert.
Link naar reactie
19 minuten geleden, Bert. zei:
44 minuten geleden, Cosara zei:

Gaan de zaken zo slecht?

ik heb het sowieso al te druk om ook nog op dit soort berichten te gaan reageren.

Dat gaat met een éénmalig berichtje niet veranderen.

Het wordt helemaal stil als je zelf stopt met reageren ... dan krijg je ook geen p.m. vragen of reacties terug.

 

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479
10 minuten geleden, Cosara zei:

Dat gaat met een éénmalig berichtje niet veranderen.

Het wordt helemaal stil als je zelf stopt met reageren ... dan krijg je ook geen p.m. vragen of reacties terug.

Ik vermoed dat jouw privé berichenbox helemaal vol zit, gezien jouw activiteit op ons forum :upside-down-face: 

 

 

43 minuten geleden, Bert. zei:

Punt is dat privé vragen gaan stellen/beantwoorden om een al gestart topic verder uit te diepen m.i. niet aansluit bij een openbaar forum.

Mee eens Bert. Dankjewel daarvoor! Immers, met het online geven van antwoorden kunnen ook andere ondernemers met een soortgelijk vraagstuk hen voordeel doen.

Krijg je veel privé berichten? Dan is het misschien een idee om bijv. de tekst welke je bovenstaand geplaatst hebt te verwerken in je profielinfo.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
21 minuten geleden, Mikky Vrolijk zei:

Ik vermoed dat jouw privé berichenbox helemaal vol zit, gezien jouw activiteit op ons forum :upside-down-face: 

Ik had  al geschreven "af en toe" maar het aantal is niet relevant en of ik al dan niet tijd heb om te reageren ook niet. Daarbij ben ik vast niet de enige die per PM vragen krijgt maar daar moeten de ontvangers zelf maar uitmaken hoe ze daar mee omgaan.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479
2 minuten geleden, Bert. zei:

Ik had  al geschreven "af en toe" maar het aantal is niet relevant en of ik al dan niet tijd heb om te reageren ook niet. Daarbij ben ik vast niet de enige die per PM vragen krijgt maar daar moeten de ontvangers zelf maar uitmaken hoe ze daar mee omgaan.

 

@Bert. mijn reactie was bedoeld als antwoord op Cosara :smiling-face-with-sunglasses:  Met daar onder een tip voor jou om je profielinfo aan te passen :winking-face:

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
2 uur geleden, Mikky Vrolijk zei:
3 uur geleden, Cosara zei:

Dat gaat met een éénmalig berichtje niet veranderen.

Het wordt helemaal stil als je zelf stopt met reageren ... dan krijg je ook geen p.m. vragen of reacties terug.

Ik vermoed dat jouw privé berich[t]enbox helemaal vol zit, gezien jouw activiteit op ons forum

Valt wel mee ... een kwestie van helder uitleggen ... daarmee zijn vervolgvragen meestal overbodig. :smiling-face-with-sunglasses:

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
3 uur geleden, Mikky Vrolijk zei:

met het online geven van antwoorden kunnen ook andere ondernemers met een soortgelijk vraagstuk hen voordeel doen.

Regelmatig is de vraag iets meer privé dat op een openbaar forum wenselijk is.

Menig vragensteller wringt zich in kronkelende bochten met verzonnen voorbeelden en cijfers die de oplossing alleen maar moeilijker maken.

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
8 uur geleden, Bert. zei:

Nee, ik heb het sowieso al te druk om ook nog op dit soort berichten te gaan reageren.  Punt is dat privé vragen gaan stellen/beantwoorden om een al gestart topic verder uit te diepen m.i. niet aansluit bij een openbaar forum.

 

Ik reageer in voorkomende gevallen (niet zo vaak hoor) meestal wel en vind PM (de berichtenbox) een prima plek om een beetje door te vragen.

 

De besloten omgeving van de berichtenbox leent zich zelfs erg goed om verdieping aan te brengen onder het openbare forum, bijvoorbeeld door een besloten mailgroep te  beginnen over een bepaald onderwerp. Dat heb ik nu al een paar keer gedaan met gedupeerden van dubieuze dienstverleners. Daar kun je heel goed zaken bespreken die op het openbaar forum minder gewenst zijn.

 

Maar ik snap ook dat experts zoals Bert zich willen beperken tot het openbaar deel.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 245 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.