• 0

e-marketing frontpage

hallo allemaal,

 

Mischien kan iemand mij deze vraag beantwoorden. Heb de zoekfunctie gebruikt maar niets gevonden.

Ik heb met frontpage een html "aanbieding" gemaakt. deze wil ik versturen met afbeeldingen. Nu is het probleem dat ik deze afbeeldingen niet meegestuurd krijg. Ik weet dat je de afbeeldingen op je web moet opslaan en als de e-mail bekeken wordt worden de plaatjes geladen.

Weet iemand precies hoe je dit moet doen?

of de afbeeldingen op een andere manier mee te sturen?

 

bij voorbaat dank

www.camera-service.nl/index.html

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Het is nogal afhankelijk van het programma/de software waar je de mailing mee verzendt.

 

Technisch gezien zijn er twee manieren:

 

1. Je zet de afbeeldingen op internet en laat de ontvanger ze dynamisch inladen op het moment dat hij de email bekijkt

2. Je stuurt de afbeeldingen mee zodat de ontvanger ze niet meer achteraf hoeft te downloaden

 

Optie 2 is interessant nu steeds meer e-mailprogramma's het automatisch downloaden van afbeeldingen blokkeren uit privacy- en veiligheidsoogpunt. Het kost je echter wel behoorlijk meer dataverkeer bij de verzending en als je e-mails te groot worden leidt het tot ergernis bij de ontvanger.

 

Maar goed, zoals gezegd hangt een en ander af van het programma waarmee je de mailing verstuurt.

eBase - Portal voor de internetbranche

• nieuws • internetbureaus • opdrachtgevers • branches • nieuwe websites • gratis vacaturebank •

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 59 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.