• 0

Nieuwe wet telefonische verkoop

Hoe werkt dit?

 

Als beginnend ondernemer heb je meestal niet de resources (of de achterban) om te wachten tot je klanten je vinden? Het meest persoonlijke is even een telefoontje plegen om je te introduceren, en een afspraak te zetten om te mogen komen praten over wat je verkoopt (in mijn geval websites voor kleine(re) bedrijven en zzp'rs)....... Als dat niet meer mag, hoe kom je dan aan nieuwe klanten, als je geen budget hebt om te adverteren?  Een bedrijf binnenlopen om je voor te stellen is weer een heel andere vorm van iemand lastig vallen en is volgens mij meer storend voor de mogelijke klant dan een telefoontje?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Taztang, allereerst welkom op Higherlevel!

 

16 minuten geleden, Taztang68 zei:

Als dat niet meer mag, hoe kom je dan aan nieuwe klanten, als je geen budget hebt om te adverteren?

 

Wees creatief! O.a via netwerken, samenwerken met andere dienstverleners voor kleine bedrijven/ZZP-ers (oa boekhouders), mailings per post, flyeren, beurzen,  actieve deelname (kennis delen) op een ondernemersforum en  Calimeromarketing

 

Maar het allerbelangrijkste: lever kwaliteit en zorg dat jouw klanten jouw ambassadeurs worden. geen betere én goedkopere reclame dan mond tot mond reclame. 

 

16 minuten geleden, Taztang68 zei:

Een bedrijf binnenlopen om je voor te stellen is weer een heel andere vorm van iemand lastig vallen en is volgens mij meer storend voor de mogelijke klant dan een telefoontje?

Ongevraagd bezoek vind ik inderdaad veel storender dan een telefoontje, maar ik heb beide liever niet: als ik iets nodig heb zoek ik zelf wel. Aan jou om dan gevonden te worden 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Ik sluit me volledig aan bij wat Norbert Bakker zegt. Buiten dat lijkt het mij dat de manier waarop je klanten gaat werven al de revue heeft gepasseerd toen je je ondernemingsplan aan het maken was?

 

Mocht je toen alleen hebben ingezet op telefonische acquisitie dan heb je nu nog 3 weken om heel rap andere creatieve manieren te gaan bedenken. 

 

Succes!

 

Groet, Martin

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 126 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.