Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MWormgoor
MWormgoor
Wij zijn een onderneming in de IT dienstverlening. In april onze eerste medewerker aangenomen, en waarschijnlijk komen daar de komende maanden nog 2 bij. En, personeel - daar komt heel veel bij kijken. Salarisadministratie en arbeidscontract zijn ondertussen goed geregeld. Bedrijfs-/beroepsaansprakelijkheidsverzekering zit in het offerte traject. Echter, nu komen de volgende punten, waar ik graag jullie advies over wil.
Ziekte van personeel; ik heb er nog niet mee te maken gehad, maar dat gaat zeker komen. Bij eventuele langere ziekte speelt de Wet Poortwachter, komen arbo artsen kijken, etc, etc. Ik ben dus op zoek naar een dienstverlener die mij hierbij kan helpen - ondersteuning bij registratie ziektes, arbo arts, eventuele herintegratietrajecten, etc, etc. Het kan maar beter vooraf goed geregeld zijn, just in case. Wie heeft er ervaring met een goed bedrijf?
Pensioen; om te kunnen concurreren als werkgever wil ik graag een pensioen aan kunnen bieden. Er is geen CAO of verplicht pensioenfonds. Mijn voorkeur gaat uit naar een simpele Defined Contribution regeling via een verzekeraar o.i.d. Wat denken jullie? Welke is geschikt voor een kleine onderneming als de onze? Waar hebben jullie goede ervaringen mee?
En dan, los van bovenstaande twee... wat mis ik verder?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag