• 0

Zelf gemixte haarolie verkopen

Geen idee of ik in dit onderwerp goed zit, maar laat ik beginnen met mijn verhaal:

Ik ben een buitenlandse apotheker , ik woon al meer dan 5 jaar in Nederland en wil beginen met zelfgemakte natural verzorgingproduct maar weet ik niet waar moet ik beginnen. Ik maak  allerlei vezorging product  zelf. De laatste tijd maak ik ook allerlei haaroliëen. Nu was ik bezig met een haarolie die is mixd van verschilende 6 natural koudgeperste olieen plus vitamine voor haar . Nu heb ik de site van ncv doorgelezen en een hoop andere sites. Telkens staat er dat je je cosmetica moet laten testen op veiligheid door iets of iemand en het is duur. Nu is mijn vraag door wie dan, waar, hoe, hoe duur, elk product? Is een lijst met de grondstoffen misschien voldoende? Ik kan hierdoor nu niet verder omdat ik telkens niet precies weet wat er nu voor nodig is. Ik wil graag mijn zelfgemaakte producten verspreiden en verkopen maar ik kom door dat punt niet verder.

 

Iemand een idee?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0
4 uur geleden, Aiman. zei:

Ik wil graag mijn zelfgemaakte producten verspreiden en verkopen maar ik kom door dat punt niet verder.

 

Ga eens met een collega praten die wel de taal kent en de weg weet. Besef ook dat u zich geen DR mag noemen zonder de juiste kwalificaties. 

 

Welkom op HL! :nerd-face:

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Het bewandelen van konijnenpaadjes kan machtig interessant zijn, maar de vraag is waar zelfgemaakte haarolie  aan moet voldoen.

Tenzij TS met vervolgvragen komt, laten we het daar bij houden.

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
  • 1
1 uur terug, Cosara zei:

Het bewandelen van konijnenpaadjes kan machtig interessant zijn, maar de vraag is waar zelfgemaakte haarolie  aan moet voldoen.

Tenzij TS met vervolgvragen komt, laten we het daar bij houden.

 

Er zijn mensen die menen dat HL een vraagbaak moet zijn waar ondernemers e/o deskundigen vragen beantwoorden, en er zijn deelnemers die vinden dat een vraag aanleiding kan zijn voor een bredere gedachtenwisseling. Die konijnenpaadjes (al komen ze niet allemaal ergens uit) zijn soms machtig interessant. En ze helpen meneer Aiman om een plekje te vinden in de wereld van apothekers, drogisten en oliemengers. Toen ik op Koninginnedag oranjebalsem wilde verkopen, ben ik goed geholpen door een ouwerwetse drogist in Utrecht die zelf nog boenwas maakt!

 

Bellen of mailen en eens op bezoek gaan...

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 279 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.