• 0

Webshop in Laadpalen

(aangepast)
Omschrijving van je concept:

Goedendag allemaal! 

 

Hierbij onze link naar de website die wij recent hebben geupdate.

Graag jullie mening of eventueel verbeterpunten wat wij kunnen toepassen. 

 

https://www.laadpaal-outlet.nl/

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Complete restyle van de website, nu controle op laatste bugs en dergelijken

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Conversie verhogen

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Betere prijzen en meer service. 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Eventuele bugs, klikbaarheid naar producten, hoe kunnen wij het makkelijker maken voor bestellen. 

  Wijziging ivm URL vergeten. 

aangepast door D3nstyle
URL vergeten
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Oww, ik zie in één oogopslag (te)veel tekstprobleempjes, waardoor verwarring zou kunnen ontstaan; degene die ik er even uitlicht: een offerteaanvraag kost €359,00, maar is toch vrijblijvend?

Ik begrijp (denk ik) wat je bedoelt te zeggen, maar zet iemand in met verstand van goed tekstgebruik.

Dat kost misschien wat geld, maar kan een hoop leed besparen. 

 

Ook op het eerste gezicht (op mijn mobiel): een frisse en overzichtelijke site, dus daarmee zeer op de goede weg.

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Ontwerpend Onderzoeker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Laat de teksten eens goed langslopen, door een ander, want iedereen is blind voor eigen taalfouten.

 

Het afwisselend gebruik van u en je is heel vermoeiend. Het lijkt er daardoor op of je teksten van anderen hebt hergebruikt en 'verrijkt' met eigen tekst in spreektaal, bijvoorbeeld:

 

Quote

Hou altijd rekening met wat jouw meterkast aankan, als je bijvoorbeeld load balancing ga gebruiken kan je hoger afzekeren als zonder.

 

Die is handiger met techniek dan met taal, denk je dan, tot je tegen technische fouten aanloopt:

 

Quote

Thuis opladen met een 220 Volt aansluiting: Acht uur

Het is al ruim twintig jaar 230 volt, met kleine letter of 230 V met afkorting.

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Bij een outlet denk ik niet direct aan nieuwe spullen, als ik zou zoeken op laadpalen zou ik jullie website waarschijnlijk overslaan.

Bij plaatjes betonnen laadpalen staan ook houten laadpalen?

Teksten staan veel fouten in.

Ik moet op formulieren veel keuzes maken van zaken waar ik geen verstand van heb. Misschien duidelijk aangeven wat je doelgroep is, lijkt nu meer gericht op professionele afnemers dan op consument.

aangepast door DaMedia
Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor jullie feedback, ik zal zeker de teksten laten doornemen! 

Veel teksten heb ik ook laten schrijven, dus ik zal deze ook nog goed na laten lopen. 

 

Wij zijn gericht op particulieren, de mensen die rechtstreeks zouden kopen weten precies wat ze willen. 

Voor andere hebben wij het offerte formulier gemaakt, dit zou een makkelijk formulier moeten zijn voor iedereen. 

Link naar reactie
  • 0
1 uur terug, D3nstyle zei:

Veel teksten heb ik ook laten schrijven, dus ik zal deze ook nog goed na laten lopen. 

Dan hoop ik dat je die tekstschrijver niet betaald hebt...

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Ontwerpend Onderzoeker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0
Gast Wigbolt
(aangepast)

D3nstyle, is deze webshop officieel dealer van de genoemde merken en hoe zit dat met installatie en garantie?

 

Ik zou eerlijk gezegd niet direct een paar honderd EURO besteden in deze webshop als ik vergelijk met de andere aanbieders. Dit is niet negatief bedoeld, maar zie de uitdaging om vertrouwen van nieuwe klanten te winnen...

 

...mijn twijfel zit in of ontstaat bij de gekozen handels- en domeinnaam en in de product- en informatieteksten.

 

In de AV wordt een e-mailadres zonder tussenstreepje (-) genoemd, terwijl dit online anders gecommuniceerd wordt. Detail, maar toch...

 

Algemene vraag is of het gebruikelijk is om een telefoonnummer is AV te noemen. Nu ontbreekt dit.

 

Mogelijk is dit een kwestie van net even slimmer of correcter presenteren, want in de privacy policy wordt juist weer wel een tweede telefoonnummer genoemd.

 

Mvg,

 

Wigbolt

aangepast door Wigbolt
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 222 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.