Stel je hebt een holding en een werkmaatschappij voor ICT werkzaamheden, 1 DGA die werkzaam is
nu ga je een nieuwe bedrijfsactiviteit starten die op heel ander vlak ligt (geen ICT) maar ook arbeid kent, meerdere werknemers/zzpers
verder geen nieuwe of andere aandeelhouders of investeerders
zou je dan een nieuwe separate werkmaatschappij bv starten en onder dezelfde holding plaatsen ?
of de activiteit in bestaande werkmaatschappij onderbrengen,
of is het te complex om dat zo vast te stellen dan hoor ik graag de factoren.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Dennis wit
Dennis wit
Stel je hebt een holding en een werkmaatschappij voor ICT werkzaamheden, 1 DGA die werkzaam is
nu ga je een nieuwe bedrijfsactiviteit starten die op heel ander vlak ligt (geen ICT) maar ook arbeid kent, meerdere werknemers/zzpers
verder geen nieuwe of andere aandeelhouders of investeerders
zou je dan een nieuwe separate werkmaatschappij bv starten en onder dezelfde holding plaatsen ?
of de activiteit in bestaande werkmaatschappij onderbrengen,
of is het te complex om dat zo vast te stellen dan hoor ik graag de factoren.
ik hoor het graag, bvd
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/71944-ongerelateerde-bedrijfsactiviteit-separate-bv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag