• 0

Goede webportal voor klanten

(aangepast)

Beste allemaal,

 

Wij schrijven ons regelmatig in voor tenders. De laatste tijd zien we steeds vaker als eis dat je, wanneer je je succesvol wil inschrijven voor een tender, een webportal moet kunnen bieden waarbij de klant door middel van een eigen inlog de voorraadgegevens, lopende bestellingen en geschiedenis kan inzien, en waarbij de klant op simpele wijze nieuwe bestellingen kan plaatsen. 

 

Ik heb op internet gezocht naar een goed en voordelig systeem, maar ik kom steeds op systemen terecht die gekoppeld dienen te worden aan bestaande software systemen, of die gericht zijn op één specifieke branche. 

 

Weet iemand toevallig een goed en voordelig (bij voorkeur gratis) webportal systeem die in bovenstaande functionaliteiten voorziet (inlog voor klant, inzicht in voorraad, historie bestellingen inzichtelijk, mogelijkheid tot plaatsing nieuwe bestellingen door klant) en die als los systeem te installeren is? 

 

Bij voorbaat dank voor jullie terugkoppeling.

 

MvG

Michael

aangepast door Michael1980
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0
Op 27-7-2021 om 15:01, Michael1980 zei:

waarbij de klant door middel van een eigen inlog de voorraadgegevens, lopende bestellingen en geschiedenis kan inzien, en waarbij de klant op simpele wijze nieuwe bestellingen kan plaatsen. 

De mogelijkheden die je zoekt lijken me met de meeste webshopsystemen haalbaar. Hebben jullie nog geen webshop? Afhankelijk van de complexiteit van jullie assortiment kun je eens kijken naar WooCommerce, Jimdo, Lightspeed, Magento, Shopify, Shopware, Craft, OpenCart, CS-Cart, Prestashop, etc.

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)
On 27/07/2021 at 15:36, RubenT said:

De mogelijkheden die je zoekt lijken me met de meeste webshopsystemen haalbaar. Hebben jullie nog geen webshop? Afhankelijk van de complexiteit van jullie assortiment kun je eens kijken naar WooCommerce, Jimdo, Lightspeed, Magento, Shopify, Shopware, Craft, OpenCart, CS-Cart, Prestashop, etc.

Dank je wel voor je reactie, Ruben. 

Ik zal de door jou aangegeven systemen doornemen, hopelijk zit er inderdaad een goede optie bij. 

 

We hebben geen webshop, omdat we uitsluitend B2B opereren en daarnaast is mijn vraag puur gericht op aanbestedingen, waarbij het vaak een eis is dat je de aanbestedende dienst voorziet van een systeem waarbij zij in kunnen loggen, de voorraad kunnen inzien en bestellingen kunnen plaatsen. 

 

Bedankt !

aangepast door Michael1980
Link naar reactie
  • 0
Op 27-7-2021 om 15:57, Michael1980 zei:

We hebben geen webshop, omdat we uitsluitend B2B opereren

Dat sluit het hebben van een webshop m.i. niet uit. B2B-bestellingen zouden evengoed via een webshop geplaatst kunnen worden door jullie klant. Of het voor jullie waardevol is weet ik natuurlijk niet, ik weet niet waarin jullie actief zijn.

 

Op 27-7-2021 om 15:57, Michael1980 zei:

waarbij het vaak een eis is dat je de aanbestedende dienst voorziet van een systeem waarbij zij in kunnen loggen, de voorraad kunnen inzien en bestellingen kunnen plaatsen.

Dat zou dus met een webshopsysteem prima moeten lukken: jullie zetten je producten (incl. voorraad) erin en maken een account aan voor die aanbestedende dienst. Vergelijkbaar met hoe je zelf misschien ook wel een (zakelijk) account bij Bol.com, Coolblue of een andere webshop hebt.

 

Succes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    14 leden, 277 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.