• 0

schrijven van Ondernemingsplan

 

Hey allemaal,

 

Ik ben zeg maar nieuw op dit forum. En moet dit jaar een ondernemingsplan schrijven voor een restaurant, maar ik weet

totaal niet hoe ik moet beginnen!

 

Zou iemand mij op weg kunnen helpen?

 

Bijvoorbeeld over inventarissen, omzet, vergunningen, verzekeringen

 

Alles wat je weet mag je me vertellen!

IK ben ff hopeloos! DUs please help me!

 

Paula

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 1

Dank je wel Karin,

je verwijst mij naar het IMK-ondernemingsplan en de toelichting die ik zelf gemaakt heb. Ik was zo bescheiden om andere bronnen te noemen en ik ben blij dat het plan gewaardeerd wordt.

 

Vriendelijke groet

Peter Bosman

 

Ondernemer, adviseur, samensteller Prijzen & Tarievengids, ZZP Gids, Handboek Parttime ondernemen.

Link naar reactie
  • 0

De hotelschools http://www.hotelschool.nl/ hebben boekjes waar alle gegeven over de horeca in staan. Ik heb een aantal jaren geleden zo'n boekje gebruikt. Er staat werkelijk van alles in. Veel statistiek en prijzen. Hoeveel personeel je nodig hebt bij welke omzet ect. Het hete geloof ik "facts & figures", maar dat was 20 jaar geleden.

 

Ik zou eens bellen met die lui of kijken in de bibliotheek. Je kunt ook op het internet neuzen. http://www.horecabeurs.nl/files/clalgmn.php3 geeft een aardig overzicht.

 

Veel succes,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Hoi ik ben nieuw op deze site, heeft iemand voor mij al een uitgewerkt ondernemingsplan.

 

Ik moet hem zo snel mogelijk inleveren om mijn diploma nog te kunnen halen. Ik had er een maar die heb ik verloren nadat mijn pc geformateerd moest worden. Dus wie kan mij uit deze noodtoestand helpen......please

Link naar reactie
  • 0

Goede informatie over "hoe een ondernemingsplan te schrijven" is hier genoeg te vinden. Verder zul je het toch echt zelf moeten doen. Als je nog vragen hebt kan je die hier altijd stellen.

 

Maar aangezien je in een "noodsituatie" verkeert, zou je kunnen overwegen er een te kopen. ;) Ik heb het idee dat hier wel een aantal aanbieders aanwezig zijn.

 

Groet

 

Rick

Link naar reactie
  • 0

Waar staat dan volgens jou een voorbeeld???

 

Vijf posts boven je eigen post staat een link naar een uitgebreid ondernemingsplan. Dit is één van de weinige die online staan, dus je kunt er wel rekening mee houden dat je docent hem al eens eerder heeft gezien...

 

Aangezien je er zelf al één hebt gemaakt weet je hoeveel moeite het kost om een ondernemingsplan te maken. (Bijna) niemand zal het dus zomaar aanbieden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 97 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.