• 0

[ opgelost ] Registratie bevestigen gaat niet

Goedemiddag,

 

Een bevriend ondernemer probeert zich hier op mijn advies te registreren, maar op het moment dat hij de mail binnenkrijgt en klikt op "Voltooi mijn registratie" blijft de website oneindig laden. De website laadt dus prima, hij kan ook prima de link in de mail openen, dat gaat vloeiend. Maar zodra hij op die knop klikt, komt hij niet verder en blijft de laadbalk hangen. Hij krijgt geen time-out, dus het lijkt erop dat de server de verbinding ook gewoon openhoudt. Als hij de link opnieuw opent, moet hij weer op de knop drukken en gebeurt hetzelfde; dus dat is een oneindige loop als het ware. 

 

Ik heb het niet zelf geprobeerd, ben immers al geregistreerd, maar dan weet u ervan. :) 

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 1

@CLabs, dank voor de melding.

Gelet op het aantal geslaagde  nieuwe registraties vandaag is het geen algemeen probleem 

 

Kun je wellicht in een persoonlijk bericht de gebruikersnaam en/of het mailadres waarmee geprobeerd wordt te registreren doorgeven: dan kan ik enerzijds navraag doen wat er misgaat en anderzijds een account aan (laten) maken 

 

 Nota bene:

wat ook nog wel eens  wil helpen is de cache en historie van de gebruikte browser helemaal legen voordat je een nieuwe poging doet 

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

  • 0
Op 31-8-2021 om 17:30, Norbert Bakker zei:

@CLabs, dank voor de melding.

Gelet op het aantal geslaagde  nieuwe registraties vandaag is het geen algemeen probleem 

 

Kun je wellicht in een persoonlijk bericht de gebruikersnaam en/of het mailadres waarmee geprobeerd wordt te registreren doorgeven: dan kan ik enerzijds navraag doen wat er misgaat en anderzijds een account aan (laten) maken 

 

 Nota bene:

wat ook nog wel eens  wil helpen is de cache en historie van de gebruikte browser helemaal legen voordat je een nieuwe poging doet 

 

Hi Norbert,

Dank voor je reactie. Ik heb de link eens voor hem geopend in de browser op mijn telefoon: en daar ging hij direct door. Dus hij kan er nu op.
Denk dus een lokaal probleem bij hem! 

  • 0
Op 31-8-2021 om 17:41, CLabs zei:

Denk dus een lokaal probleem bij hem!

Dank voor de melding! Fijn dat het verholpen is.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    0 leden, 21 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.