• 0

E-fulfillment voor kleinere webshop

Goedendag,

 

Ik heb een bedrijfje waarbij ik een klein assortiment van producten <5sku's ) verkoop binnen een nichemarkt.

Puur via marktplaats doe ik nu ~300 pakketten per jaarbasis. Deze zijn van een groter formaat 100x50x50cm en 9kg zwaar.

 

Omdat ik in mijn woning geen ruimte op de begane vloer heb voor opslag en verwerking van deze goederen moet ik deze helaas naar de bovenverdieping tillen.

Dat is nogal een omslachtig gedoe. Om die reden ben ik aan het kijken naar een e-fulfillment solution waarbij ik deze goederen direct op pallet daar kan laten leveren, de producten opsla en laat verzenden op afroep.

 

Ik heb al contact gehad met 2 partijen die op zich wel nette prijzen hadden. Het voornaamste wat ik tegenkwam is dat deze niet gericht zijn op kleinere webshops. Gezien velen van deze partijen een "service fee" rekenen van 100-200 euro per maand puur om klant te mogen zijn. Hierboven betaal je nog voor opslag, inkomend, uitgaand etc.

 

Voordat ik nog 20 partijen ga aanschrijven voor een offerte, heeft iemand hier positieve ervaringen met een bedrijf welke deze service kan bieden, en gericht is op de kleinere ondernemer?

 

Mvg,

Thijs

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0
(aangepast)

Goedemiddag spikee, goedemiddag Thijs,

 

zijn de aantallen gelijk over het jaar verdeeld? Of hoeveel verzendmomenten heb je?

 

Een garagebox of opslagruimte met pick-up service gaat waarschijnlijk niet veel voordeliger worden, maar biedt mogelijk wel een oplossing.

 

Ken je misschien een andere ondernemer of onderneming die soortgelijke formaten opslaat en verstuurt?

 

Met vriendelijke groet,


Wigbolt

 

 

 

 

aangepast door Wigbolt
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 136 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.