Jump to content
  • Welcome to HigherLevel, the Dutch business forum

Do you have a business question, do you want feedback on your business plan or do you want to advise others? Then you are at the right place at a higher level. Here entrepreneurs come together to take each other to the next level.
    Ask your question, get a quick answer and share your experiences with entrepreneurs. The moment it suits you!
    During the day, evening and weekend 24/7 free advice and exchange of experience with entrepreneurs who understand!
jwkeus

Een goed voorbeeld van "Hoe het kan gaan"!

Recommended Posts

Beste forumleden,

Al een lange tijd heb ik niet meer deelgenomen aan de lopende discussies op HL druk,...druk,druk. Een dik jaar ben ik met m'n compagnon aan de slag geweest om een formule voor een take away espresso bar op te zetten. En .......eindelijk gaan we dan van start. Begin 2006 gaan de deuren van Coffee-star open.

Deze post wil ik eigenlijk gebruiken om duidelijk te maken hoe succesvol dit forum is. Dankzij HL hebben we veel antwoorden gekregen op diverse vragen en zijn er samenwerkingsverbanden onstaan (Hai nonex) met de forumleden. Eigenlijk wil ik ook alle leden bedanken. De komende tijd super druk om alles op tijd af te krijgen.

Daarna kunnen jullie allemaal langskomen

Gegroet JW

Coffee-star | espressobars

www.coffee-star.nl

Quote: Kijk niet naar wat vandaag kan, maar denk aan wat morgen mogelijk is.

Goed om te horen dat HL werkt! Als je ook nog espresso levert op het niveau van een Italiaanse bar dan heb je bij deze ook nog een vaste (HL-)klant ;D

Grand opening met HL-borrel begin 2006?

jw keus,

Gefelicteerd met dit goede nieuws.

Een mooie gelegenheid voor Perry's online coffee chat om IRL te gaan ("offline" klinkt zo 'temporarily not available', hetgeen voor anders-dan-Windows-gebruikers echter nog altijd het geval is).

Bedankt allemaal,

Lijkt me goed plan, van die coffee-chat. Misschien moet ik de naam veranderen in HL business Coffee-bar. Ha

JW

www.coffee-star.nl

Ik heb op de Holland Innovation jullie interieurschetsen gezien bij nonex, ziet er allemaal heel goed uit.

Het is jammer dat ik geen koffie lust.. ;), maar heel veel succes gewenst!

Groet, Martin

Beste forumleden,

Al een lange tijd heb ik niet meer deelgenomen aan de lopende discussies op HL druk,...druk,druk. Een dik jaar ben ik met m'n compagnon aan de slag geweest om een formule voor een take away espresso bar op te zetten. En .......eindelijk gaan we dan van start. Begin 2006 gaan de deuren van Coffee-star open.

Deze post wil ik eigenlijk gebruiken om duidelijk te maken hoe succesvol dit forum is. Dankzij HL hebben we veel antwoorden gekregen op diverse vragen en zijn er samenwerkingsverbanden onstaan (Hai nonex) met de forumleden. Eigenlijk wil ik ook alle leden bedanken. De komende tijd super druk om alles op tijd af te krijgen.

Daarna kunnen jullie allemaal langskomen

Gegroet JW

Maybe I missed it, but where does the shop opens?

Jouw bericht geeft mij een big smile van hier tot Jupiter ! Altijd mega goed gevoel om te horen dat HL helpt ... maar mijn big smile gaat voornamelijk naar die ondernemers die het ook daadwerkelijk doen.

Super gaaf om te horen dat je van start gaat.

Krijgen we nog bericht (uitnodiging) van je openingsfeestje?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Jouw bericht geeft mij een big smile van hier tot Jupiter ! Altijd mega goed gevoel om te horen dat HL helpt ... maar mijn big smile gaat voornamelijk naar die ondernemers die het ook daadwerkelijk doen.

Super gaaf om te horen dat je van start gaat.

Krijgen we nog bericht (uitnodiging) van je openingsfeestje?

Ik zit beetje onpraktisch in mijn tijd, maar een koffie-ochtend kan geen kwaad.

Ergens in januari als de oliebollengeur uit de neus is?

De reacties doen me echt goed. Natuurlijk volgt er nog een uitnodiging.

Groetjes JW

www.coffee-star.nl

veel succes,

en zo'n verhaal is zeker motiverend voor andere nog startende, worstelende ondernemers (in wording) :D

Durf te dromen maar wees ook realistisch.

Geloof in het grote, maar realiseer eerst het kleine.

Niet alleen maar praten, ook doen.

Wie niet waagt die niet wint.

We zijn 7 dagen per week geopend. In de zomer periode 6 dagen. Omdat we in het voormalige leescafe van de bibliotheek zitten houden we ons aan die openingstijden:

maandag 11.00 - 18.00

dinsdag 11.00 - 18.00

woensdag 11.00 - 18.00

donderdag 11.00 - 20.00

vrijdag 11.00 - 18.00

zaterdag 11.00 - 17.00

zondag 12.00 - 16.00

Jullie zijn welkom in Nieuwstraat 4 te Leiden. Voor meer info verwijs ik je naar de website: www.coffee-star.nl (binnenkort online)

Groet JW

www.coffee-star.nl

Jammer dat het pas om 1100 open gaat, de ochtend lijkt me juist een belangrijk moment voor een leidsch bakkie of niet dan?

Mooi gedaan JW, ik kom een keer langs als ik kan :)

Succes!!

Some achieve greatness, some are born great and some have greatness trust open them.

En 11 uur moet geen probleem zijn : om 10 uur worden de studenten toch pas wakker ? :)

Huh wat? ;)

Gefeliciteerd met de opening! Leiden, kom er niet vaak maar als ik er eens ben kom ik langs!

Ik hoorde vrijdag "spontaan" van de opening. En ... natuurlijk ben ik zaterdag langsgegaan om Jan Willem en Casper te feliciteren.

CoffeeStar zit op een perfecte locatie in centrum Leiden en vanuit de straatkant nodigt de etalage al direct uit om naar binnen te gaan. De inrichting geeft een warme en welkome sfeer.

Misschien dat Justus een sfeerfoto kan plaatsen?

Het "menu" van diverse koffiemelanges zijn allemaal het proberen waard. Dat doe ik een volgende keer ... afgelopen zaterdag heb ik mij beperkt tot de openingschampagne.

Jan Willem en Casper ... onwijs veel succes en plezier met jullie eerste inhouse Coffeestar! We blijven graag op de hoogte van jullie toekomst!

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Let op: het laatste bericht in het topic waar je op wilt reageren is meer dan zes maanden oud. Onnodig oude topics omhoog halen wordt niet altijd gewaardeerd, maar natuurlijk mag je nog wel op oude topics reageren.