Een goed voorbeeld van "Hoe het kan gaan"!

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

 

Al een lange tijd heb ik niet meer deelgenomen aan de lopende discussies op HL druk,...druk,druk. Een dik jaar ben ik met m'n compagnon aan de slag geweest om een formule voor een take away espresso bar op te zetten. En .......eindelijk gaan we dan van start. Begin 2006 gaan de deuren van Coffee-star open.

 

Deze post wil ik eigenlijk gebruiken om duidelijk te maken hoe succesvol dit forum is. Dankzij HL hebben we veel antwoorden gekregen op diverse vragen en zijn er samenwerkingsverbanden onstaan (Hai nonex) met de forumleden. Eigenlijk wil ik ook alle leden bedanken. De komende tijd super druk om alles op tijd af te krijgen.

 

Daarna kunnen jullie allemaal langskomen

 

Gegroet JW

Coffee-star | espressobars

www.coffee-star.nl

Quote: Kijk niet naar wat vandaag kan, maar denk aan wat morgen mogelijk is.

Link naar reactie

Beste forumleden,

 

Al een lange tijd heb ik niet meer deelgenomen aan de lopende discussies op HL druk,...druk,druk. Een dik jaar ben ik met m'n compagnon aan de slag geweest om een formule voor een take away espresso bar op te zetten. En .......eindelijk gaan we dan van start. Begin 2006 gaan de deuren van Coffee-star open.

 

Deze post wil ik eigenlijk gebruiken om duidelijk te maken hoe succesvol dit forum is. Dankzij HL hebben we veel antwoorden gekregen op diverse vragen en zijn er samenwerkingsverbanden onstaan (Hai nonex) met de forumleden. Eigenlijk wil ik ook alle leden bedanken. De komende tijd super druk om alles op tijd af te krijgen.

 

Daarna kunnen jullie allemaal langskomen

 

Gegroet JW

 

Maybe I missed it, but where does the shop opens?

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Jouw bericht geeft mij een big smile van hier tot Jupiter ! Altijd mega goed gevoel om te horen dat HL helpt ... maar mijn big smile gaat voornamelijk naar die ondernemers die het ook daadwerkelijk doen.

Super gaaf om te horen dat je van start gaat.

Krijgen we nog bericht (uitnodiging) van je openingsfeestje?

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Jouw bericht geeft mij een big smile van hier tot Jupiter ! Altijd mega goed gevoel om te horen dat HL helpt ... maar mijn big smile gaat voornamelijk naar die ondernemers die het ook daadwerkelijk doen.

Super gaaf om te horen dat je van start gaat.

Krijgen we nog bericht (uitnodiging) van je openingsfeestje?

 

 

Ik zit beetje onpraktisch in mijn tijd, maar een koffie-ochtend kan geen kwaad.

 

Ergens in januari als de oliebollengeur uit de neus is?

Link naar reactie

veel succes,

en zo'n verhaal is zeker motiverend voor andere nog startende, worstelende ondernemers (in wording) :D

 

Durf te dromen maar wees ook realistisch.

Geloof in het grote, maar realiseer eerst het kleine.

Niet alleen maar praten, ook doen.

Wie niet waagt die niet wint.

Link naar reactie

We zijn 7 dagen per week geopend. In de zomer periode 6 dagen. Omdat we in het voormalige leescafe van de bibliotheek zitten houden we ons aan die openingstijden:

 

maandag 11.00 - 18.00

dinsdag 11.00 - 18.00

woensdag 11.00 - 18.00

donderdag 11.00 - 20.00

vrijdag 11.00 - 18.00

zaterdag 11.00 - 17.00

zondag 12.00 - 16.00

 

Jullie zijn welkom in Nieuwstraat 4 te Leiden. Voor meer info verwijs ik je naar de website: www.coffee-star.nl (binnenkort online)

 

Groet JW

Coffee-star | espressobars

www.coffee-star.nl

Quote: Kijk niet naar wat vandaag kan, maar denk aan wat morgen mogelijk is.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik hoorde vrijdag "spontaan" van de opening. En ... natuurlijk ben ik zaterdag langsgegaan om Jan Willem en Casper te feliciteren.

CoffeeStar zit op een perfecte locatie in centrum Leiden en vanuit de straatkant nodigt de etalage al direct uit om naar binnen te gaan. De inrichting geeft een warme en welkome sfeer.

Misschien dat Justus een sfeerfoto kan plaatsen?

Het "menu" van diverse koffiemelanges zijn allemaal het proberen waard. Dat doe ik een volgende keer ... afgelopen zaterdag heb ik mij beperkt tot de openingschampagne.

 

Jan Willem en Casper ... onwijs veel succes en plezier met jullie eerste inhouse Coffeestar! We blijven graag op de hoogte van jullie toekomst!

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 292 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.