• 0

Investeerder of mede eigenaar gezocht

Beste Lezer,

 

Ik ben al enige tijd op zoek naar een investeerder, sponsor of subsidie verlener maar lijk overal net tussen de regels te vallen en heb tot nu alles met eigen kracht moeten bereiken. Via het Ministerie van economische zaken ben ik nu bij Techno Partner uitgekomen waar ik de ideale partner of investeerder hoop te vinden. Mocht u een tip hebben voor een investeerder of zelf geintereseerd zijn dan hoor ik graag van u.

 

Ik; Ramon A. Klijnstra, uit Drachten, beschik over een vooruitstrevend medium genaamd Watch and Show, (www.watchandshow.nl).

 

Watch and Show is een website gebaseerd op het principe; TV op het Internet gekoppeld aan een Legale Muziek download optie, beide gebaseerd op competitie/ranking en eerlijke inkomsten voor de maker van het product.

 

Door deze koppeling ontstaat er een veelzijdig podium voor artiesten en consument.

 

Op Watch and Show heeft iedereen de kans zijn of haar kunsten te vertonen, dit kan in tv beeld of muziek mp3/clip.

 

Er zitten voor beide categorieën mogelijkheden tot een eerlijke manier van geld verdienen in de website verwerkt welke duidelijk worden uitgelegd. Deze verdiensten gebeurt op de volgende twee principes: Door de helft van de uitgezonden reclame geld te ontvangen welke voor een programma is uitgezonden en door altijd € 0,40 per download te verdienen bij muziek. Dit kan terwijl de consument nooit meer dan € 0,80 betaald per download en alle TV programma's (100%) en clips (50%) altijd gratis streaming kan zien/luisteren.

 

Dit geld dus voor onder anderen, een artiest alleen, een band, een koor en bijvoorbeeld, een tv programma maker, een verenging, een school, of een bedrijf welke dan ook.

 

Hopelijk heb ik u nu al zo nieuwsgierig gemaakt over de mogelijkheden van Watch and Show en mij gaat uitnodigen voor een gesprek cq presentatie. Maar ik wil graag nog een voorbeeld geven over wat de mogelijkheden zijn bij een eventuele investering.

 

Voorbeeld:

 

Wekelijks vinden er in Nederland vele evenementen plaats. Op bijna alle evenementen gebaseerd op kunst of muziek of extreme zijn er hoofdsponsor welke een aanwinst voor elke organisator en artiest. Bij veel evenementen worden beeld opnames gemaakt waar dan af en toe in een programma een paar minuutjes of zeldzaam live beeld van wordt uitgezonden op het huidige TV medium.

 

Dat er maar heel weinig met het beeld materiaal wordt gedaan is natuurlijk jammer, zowel voor de artiest dan wel voor de sponsor want het ligt niet aan de kwaliteit van het materiaal maar slechts aan een capaciteit maximum van de tv kabel, Internet kent dit probleem echter niet!

 

Wanneer op de poster van de aankondiging van het festival reeds wordt aangekondigd dat er een programma te bekijken is over de voorbereiding op bijvoorbeeld; "Watch and Show", van het desbetreffende festival dan genereert dat meteen al weer trafic naar de website. Tevens kan bijvoorbeeld wanneer de artiest dit wil van enkele nummers meteen een mp3 en clip gemonteerd worden welke dan ook weer te downloaden zijn op de website en de artiest dus meteen aan verdiend en uiteraard een programma naar het festival dan wel het gehele festival zelf.

 

Zo ziet een consument de kunsten niet alleen tijdens het festival maar ook in de programma's er omheen en dan op het tijdstip dat de consument het zelf wil 24/7 en er zelf bewust voor kiest. Iedere tevreden festival ganger zal in ieder geval terug willen kijken, al was het maar om het zelfde gevoel op te wekken of om te kijken of er beeld materiaal is waar hij of zij zichzelf of een voorval op herkent. Maar ook de optie om meteen een nummer wat je op een festival leuk vond legaal voor een aangename prijs (max. € 0,80) te downloaden zal mensen naar de website lokken.

 

Deze voorbeelden zijn wereldwijd te koppelen en over vele interesses van de klant uit te spreiden, van muziek tot sport en van nieuws tot kunst, iedereen kan een PODIUM gebruiken om zich te profileren en Watch and Show is naar mijn inzicht dit podium. Watch and Show beschikt over meerdere domeinnamen in diverse talen met als vertaling altijd "Watch and Show"

 

Echter beschik ik op het moment niet over een budget voor promotie van de website en zodoende wordt er veel minder uit de mogelijkheden gehaald dan potentieel mogelijk. Ik heb van de bank een privé lening gekregen voor de bouw van mijn droom "Watch and Show", maar voor de promotie en groei zal ik dus een beroep op u moeten doen en let wel, dit doe ik met groot plezier want ik verwacht en hoop als antwoord een uitnodiging te ontvangen.

 

 

Graag zou ik bij u een presentatie willen houden en u persoonlijk verder willen uitleggen wat de mogelijkheden van Watch and Show zijn.

 

 

In afwachting van u reactie.

 

Met zeer vriendelijke groet,

 

Ramon A. Klijnstra

Watch and Show

 

 

DidgitalNet

Watch and Show

www.watchandshow.nl

Stal 178

9205 AD Drachten

0512-532221

06-131 77 925

ramon@watchandshow.nl

info@watchandshow.nl

http://www.watchandshow.nl Expose your power.
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Geachte nieuwe forumleden,

 

Met enige regelmaat worden op dit forum oproepen gesplaatst voor investeerders of andere geldschieters om te participeren in een bepaald initiatief.

 

Dat mag dus NIET!.

 

Het is bij wet veboden om publiekelijk participatievoorstellen te doen (wet toezicht effectenverkeer van 1995) Daarnaast is HigherLevel een discussiefourm waar dit soort oproepen niet thuishoren.

 

Het is natuurlijk WEL toegestaan je case toe te lichten en te vragen aan de forumleden wat je het beste kan doen om aan investeerders te komen. A: je krijgt dan goede tips en B: mocht een geïnteresseerde investeerder contact met je willen, dan zullen ze dat wel laten weten.

 

Veel succes en houd het beschaafd.

 

Nils de Witte

Moderator

Link naar reactie
  • 0

Hoi Ramon,

 

Vervolgens lees je eerst dit bericht van Nils de Witte:

 

Eerst even lezen: Hoe kom ik aan een investeerder

 

Het "scoren" van een investeerder voor je nieuwe bedrijf kost tijd en moeite. Het traject van eerste contact tot "deal" kan enkele maanden duren. Echter, als je "het spel" niet onder de knie hebt, zal je nooit een investeerder scoren.

 

Handige hulpmiddelen bij het vinden van een investeerders zijn ondermeer:

 

- De Gids Startkapitaal, handleiding voor het vinden van een investeerders

- Database Nuttige Partijen, lijst met investeerders, fondsen, intermediairs en adviseurs

- Columns van Ties van der Laan

 

Hier inclusief de hyperlinks.

 

Mijn advies:

1. Gooi deze brief in de prullenbak

2. Start met je bedrijf inclusief klanten werven

3. Maak een businessplan

4. Onderzoek de financiële wereld

5. Benader een investeerder persoonlijk.

 

Succes!

 

Met vriendelijke groet,

 

Ties

 

Link naar reactie
  • 0

 

Hoi Ramon,

 

 

 

Vervolgens lees je eerst dit bericht van Nils de Witte:

 

 

 

Eerst even lezen: Hoe kom ik aan een investeerder

 

 

 

Het "scoren" van een investeerder voor je nieuwe bedrijf kost tijd en moeite. Het traject van eerste contact tot "deal" kan enkele maanden duren. Echter, als je "het spel" niet onder de knie hebt, zal je nooit een investeerder scoren.

 

 

 

Handige hulpmiddelen bij het vinden van een investeerders zijn ondermeer:

 

 

 

- De Gids Startkapitaal, handleiding voor het vinden van een investeerders

 

- Database Nuttige Partijen, lijst met investeerders, fondsen, intermediairs en adviseurs

 

- Columns van Ties van der Laan

 

 

 

 

Hier inclusief de hyperlinks.

 

 

 

Mijn advies:

 

1. Gooi deze brief in de prullenbak

 

2. Start met je bedrijf inclusief klanten werven

 

3. Maak een businessplan

 

4. Onderzoek de financiële wereld

 

5. Benader een investeerder persoonlijk.

 

 

 

Succes!

 

 

 

Met vriendelijke groet,

 

 

 

Ties

 

 

 

 

 

 

Ties,

 

 

 

Bedankt, heb inderdaard gemerkt dat ik in ieder geval het geduld moet hebben en even naar een nieuwe benadering/presentatie toe zal moeten. Ik zal een nieuw/aangepast businessplan maken en je advies opvolgen. Ik ben wel reeds gestart met het bedrijf inderdaard en blijf hem ook altijd online houden echter heb ik een sterke drang om snel buiten de grenzen te groeien omdat ik het idee heb dat concurrenten niet lang op zich zullen laten wachten. Maar ik heb nu wel door dat haasten zeker geen zin heeft en dat je beter 1 keer goed contact kunt hebben dan vele vage contacten en afspraken.

 

 

 

Nogmaals bedankt voor de tips en links.

 

 

 

Groeten,

 

Ramon

 

http://www.watchandshow.nl Expose your power.
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 83 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.