• 0

Amerikaans product verkopen in Nederland

ik wil graag een product verkopen op de markt. er is een bedrijf in amerika die het al doet maar nog niet in nederland. Mijn vraag is nu kan ik gewoon dit product op de markt brengen zonder dat ik tegen problemen aan loop of is er iemand met meer verstand die hier veel meer van weet en mij kan helpen. ik weet namelijk nog niet veel en kan zeker hulp gebruiken.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 1

En hier kunnen we ook wel weer een aantal forumregels bijslepen:

 

Gebruik eerst de zoekfunctie

De kans is groot dat je vraag al eens voorbijgekomen en beantwoord is. Gebruik daarom eerst de zoekfunctie om te zien of je daar je antwoord kunt vinden. Kun je het antwoord niet vinden of sluiten de antwoorden toch niet goed aan op jouw vraag? Dan kun je alsnog kiezen een nieuw bericht te plaatsen.

 

Stel een duidelijke vraag

Zorg dat je een duidelijke vraag stelt en beperk het aantal vragen in je bericht tot 1 of 2 vragen. Dit vergroot de kans op reacties. Heb je meerdere vragen over verschillende onderwerpen maak daarvoor dan aparte vragen in het juiste forumboard.

 

Laat zien wat je zelf al het gedaan

Een bekende uitdrukking is: Ondernemen is een werkwoord. Van ondernemers mag een flinke portie eigen initiatief verwacht worden. Laat bij het stellen van je vraag dus blijken wat je zelf al hebt gedaan om het antwoord te vinden en waar je vastloopt. Een bericht kan worden gesloten als de vraag eenvoudig zelf op te zoeken is.

 

Link naar reactie
  • 0

Wat bedoel je met markt? Gewoon: in Nederland verkopen?

 

Blijkbaar is het bedrijf in Amerika niet de producent. Waar koop jij het in? Hoe ga je het importeren?

 

Op zich is er geen bezwaar, maar je moet wel aan een heleboel regels voldoen. En daar ben je zo-te-zien niet op voorbereid.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Of het 'gewoon' mag is afhankelijk van het product en bijbehorende invoerregels. In principe moet het natuurlijk kunnen, maar er zijn strenge regels voor bijvoorbeeld voeding, dranken, tabak en supplementen. Elektronica, gadgets en dergelijke moet minder problemen opleveren.

 

Zoals Bert al aangeeft.. We hebben meer informatie nodig en je moet (eigenlijk) meer onderzoek doen, voordat je hier  terecht komt.

Leef je leven door te leven.

Geef om geven door te geven.

Traprenovaties | Treinkaartjes | DC Timmerwerken

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 175 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.