• 0

Graag tips voor het krijgen van investeerders of sponsors.

Beste lezers HL,

 

Ik zit met een probleem, ik kreeg ruim 2 jaar geleden een idee voor een mooi Internet bedrijf welke ik met veel inzet ook gerealiseerd heb.

Maar ik krijg maar niet genoeg start financiën om het project tot een geslaagd einde (eigenlijk begin) te brengen.

 

Het project waar het omgaat is wel voor het grootste deel af (www.watchandshow.nl) maar ik kom maar niet binnen bij sponsors of investeerders, WIE HEEFT EEN GOEDE TIP?

 

Eén van mijn vragen is: voor het voortbestaan heb ik slechts een klein bedrag nodig en voor een Europese uitbreiding net zo, technisch gezien dan. De grote kosten zullen in de promotie zitten. Voor welke kosten kan ik het beste investeerders benaderen? Hoe kan ik een reële schatting maken van inkomsten welke in het buitenland gemaakt kunnen worden?

 

Genoeg vragen dus.

 

Ik hoop op een paar leuke en goede tips van de kenners welken hier op het forum actief zijn.

 

In elk geval alvast bedankt.

 

Groeten,

 

Ramon,

Watch and Show

 

 

 

http://www.watchandshow.nl Expose your power.
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste Ramon,

heb je al een businessplan gemaakt?

 

weet je al op welke wijze je klanten gaat zoeken/vinden en op welke wijze klanten jouw website gaan vinden?

 

 

 

 

Beste Edo,

 

Ik had een geweldig businessplan maar had er niets aan voor een financiering. Geen bank durfde het aan om in een Internet bedrijf te investeren en moest het dus met een prive lening doen. Maar nu hij online staat kan iedereen direct zien wat voor potentie de website heeft en zal een business plan alleen nog een financiële onderbouwing zijn van de al bestaande website neem ik aan?

 

Wat betreft klanten zoeken/vinden. Het beste is adverteren via o.a. google voor directe marketing maar ook dit kost een investering welke ik op dit moment niet kan bekostigen.

 

Watch and Show moet vooral ook aanwezig zijn bij festivals, evenementen, beurzen, enz.

Ik probeer uiteraard bij diverse programma's uitgenodigd te worden om te vertellen over de website en de mogelijkheden voor vooral de artiesten. Hoe verder je weer gaat hoe meer mogelijkheden. Vorige week bij een gesprek bij IDTV waren wij allen het er over eens dat de beste manier om Watch and Show onder de aandacht te brengen een programma om Watch and Show heen voor op de "reguliere" TV. Hier zijn diverse concepten om te bedenken echter zit je weer met de kosten.

 

Groeten,

 

Ramon

 

http://www.watchandshow.nl Expose your power.
Link naar reactie
  • 0

in een businessplan leg je ook vast wat je doelstellingen zijn, en vooral hoe je dat gaat doen.

 

lees ook de columns van Ties eens, dan begrijp je waarom een bank in het algemeen niet wil financieren.

 

Maak dus een nieuw businessplan en werk je acties uit. Het lijkt het paard achter de wagen spannen, maar geeft juist richting en focus.

 

Succes!

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

in een businessplan leg je ook vast wat je doelstellingen zijn, en vooral hoe je dat gaat doen.

 

lees ook de columns van Ties eens, dan begrijp je waarom een bank in het algemeen niet wil financieren.

 

Maak dus een nieuw businessplan en werk je acties uit. Het lijkt het paard achter de wagen spannen, maar geeft juist richting en focus.

 

Succes!

 

Bedankt voor de TIP, heb enkele columns gelezen en inderdaard zal ik alles opnieuw op een rijtje moeten zetten en de huidige presentatie moeten uitbreiden. Net als het profesionaliseren van de manier van contact leggen met potentiële investeerders. Er is nog genoeg te doen en te leren de aankomende weken blijkt maar weer.

 

Nogmaals bedankt voor de tip en succes wensen.

 

gr.

Ramon

 

 

http://www.watchandshow.nl Expose your power.
Link naar reactie
  • 0

watchandshow, ik ben het eens met Edo, gaan met die banaan. Desnoods rijd je naar je prospect toe en ga je net zo lang bij de receptie wachten totdat die man je komt ophalen. De aanhouder wint!

 

Enne, misschien is dit een kwestie van persoonlijke stijl, maar als ik dat bedrijf zou zijn zou ik niet prettig vinden dat je delen uit hun correspondentie met jou online zet. Wat moet ze dat zeggen over de manier waarop je, als jullie straks wellicht echt serieus zaken gaan bespreken, met vertrouwelijke informatie om zal gaan. Een beetje meer discretie kan handig zijn, je weet maar nooit.

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie
  • 0

watchandshow, ik ben het eens met Edo, gaan met die banaan. Desnoods rijd je naar het bedrijf toe en ga je net zo lang bij de receptie wachten totdat die man je komt ophalen. De aanhouder wint!

 

Enne, misschien is dit een kwestie van persoonlijke stijl, maar als ik dat bedrijf zou zijn zou ik niet prettig vinden dat je delen uit hun correspondentie met jou online zet. Wat moet ze dat zeggen over de manier waarop je, als jullie straks wellicht echt serieus zaken gaan bespreken, met vertrouwelijke informatie om zal gaan. Een beetje meer discretie kan handig zijn, je weet maar nooit.

 

Klopt Ilja,

 

Had ik idd beter niet kunnen doen, zal dus ook niet meer gebeuren.

 

Bedankt!

http://www.watchandshow.nl Expose your power.
Link naar reactie
  • 0

edit je posting nu dan even, voordat Google weer langskomt en het in de cache staat!

 

Bedankt Edo,

 

heb ik nu gedaan, wist nog niet dat dat kon, ben nieuw op dit forum (elk forum eigenlijk).

 

Ben wel erg positief over deze ontmoetings plaats, heb vele goede tips reeds ontvangen en enkele ondernemenrs welke overwegen op 1 of andere manier te gaan samen werken met Watch and Show.

 

IEDEREEN ERG BEDANKT VOOR HET MEE DENKEN.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ramon

 

 

http://www.watchandshow.nl Expose your power.
Link naar reactie
  • 0

Ik had een geweldig businessplan maar had er niets aan voor een financiering. Geen bank durfde het aan om in een Internet bedrijf te investeren en moest het dus met een prive lening doen.

 

Bij een bank moet je niet zijn, die investeren niet in een nieuw bedrijf, ook niet in een oud bedrijf, of iets waarmee ze risico lopen.

Er zijn wel informal investors die in dat soort dingen investeren, die willen een businessplan zien maar vooral een goed product en een goed team. Nebib kan je daar alles over vertellen. Op 13-12 is er een seminar over het onderwerp, zie aankondiging elders op dit forum.

 

dagdag

Christine

Link naar reactie
  • 0

Ik vraag me af of hulpdirecteur wat duidelijker kan omschrijven wat er nu precies niet goed is aan de website/lay-out van watchandshow, en waar investeerders wél warm voor lopen.

 

Als je kritiek geeft zou het fijn zijn als je dit onderbouwd.

 

Bedankt!

 

 

Beste Angela,

 

Ik ben geen designer en kan dus niet aangeven hoe hij de site moet aanpassen, maar ik zie wel of een site er goed en professioneel uitziet. Dat gevoel heb ik niet bij watchandshow. Het ziet er rommelig en amateuristisch uit. Hij moet een goede vormgever inhuren. Die weet wel hoe een betere uitstraling kan worden bewerkstelligd.

 

Het moet trouwens onderbouwt met een "t" zijn en niet "onderbouwd".

 

Mvg

Link naar reactie
  • 0

Beste Watchandshow,

 

Ik vind je site er qua layout niet optimaal en professioneel uitzien. De kleurstelling is ook slecht.

Een serieuze investeerder zal zich wel tig keer bedenken alvorens in zo'n site te investeren.

 

Mvg

 

Beste Hulpdirecteur,

 

In elkgeval bedankt voor je reactie, wat betreft de lay-out, is iets van een mening denk ik, heb sommige hele positieve en somige als de jouwe, maar kan altijd nog aangepast worden.

 

Wat betreft de profesionaliteit, tja daar heb ik juist een investeerder voor nodig. Het concept is duidelijk en je moet dit zien als een goede demo, wil je wereldwijd, ja dan zal er nog al wat aangepast moeten worden. Ook voor de Nederlandse markt komen er nog aanpassingen echter is dan wel een investeerder nodig.

 

Ik richt me op het moment gewoon op de visie van TV op het Internet en verwacht dat dit 1 van de spelers kan zijn.

 

Groeten,

 

Ramon,

 

 

http://www.watchandshow.nl Expose your power.
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.