• 0

klanten zoeken [benaderen met brief - voorbeeldbrief]

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0
(aangepast)
Op 19-11-2021 om 16:53, Yelmadkour zei:

ik heb een schoonmaakbedrijf en ik wil  een voorbeeldbrief om aan klanten  te sturen .

kan iemand mij helpen aub

 

Ben je actief in een bepaalde markt? Particulieren, verzorgtehuizen, winkels, horeca?

Heb je bijzondere expertise? Ontsmetten, keukens, om mensen heen werken, allergie-schoonmaak?

Heb je eigen voorkeuren? Speciale tijdstippen, alleen gezinnen, binnen een straal van X kilometer?

Spreek je verschillende talen?

Kun je kaarten bezorgen?

Heb je een auto die bestickerd mag worden?

 

aangepast door TwaBla
o

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Vanwege de titel verwacht ik eigenlijk dat je opzoek bent naar klanten. Wanneer je als bedrijf jouw dienst wilt aanbieden, zijn hier natuurlijk ook voorbeelden voor:

https://www.topvoorbeelden.com/voorbeeld-verkoopbrief.html

 

Extra tips voor de brief:

https://www.kollektif.nl/perfecte-verkoopbrief/

Leef je leven door te leven.

Geef om geven door te geven.

Traprenovaties | Treinkaartjes | DC Timmerwerken

Link naar reactie
  • 1

Ik ken de branche redelijk. Het hangt er natuurlijk vanaf of je een bepaalde kant op wilt (kantoren, food, vakantieparken, foodsector etc.) maar bij veel bedrijven gaat de gunning niet alleen op prijs, maar ook vooral op een goede indruk en plezierig contact. 

 

Ik raad je aan om het niet middels een brief te doen, maar met een ludieke actie langs te gaan. Zeker bij wat grotere bedrijven vergroot dit je kansen.

Ik wil niet generaliseren, maar vaak ligt de schoonmaak bij middle managers, veelal wat oudere mannen. Zij zijn vaak 'doeners' en minder bezig met strikt formele zaken.

Een aanbeveling van hen aan de directeur kan wonderen doen.

Link naar reactie
  • 0
Op 19-11-2021 om 19:09, TwaBla zei:

 

Ben je actief in een bepaalde markt? Particulieren, verzorgtehuizen, winkels, horeca?

Heb je bijzondere expertise? Ontsmetten, keukens, om mensen heen werken, allergie-schoonmaak?

Heb je eigen voorkeuren? Speciale tijdstippen, alleen gezinnen, binnen een straal van X kilometer?

Spreek je verschillende talen?

Kun je kaarten bezorgen?

Heb je een auto die bestickerd mag worden?

 

ja ,zeker

Link naar reactie
  • 0
Op 23-11-2021 om 11:40, cp1234 zei:

Ik ken de branche redelijk. Het hangt er natuurlijk vanaf of je een bepaalde kant op wilt (kantoren, food, vakantieparken, foodsector etc.) maar bij veel bedrijven gaat de gunning niet alleen op prijs, maar ook vooral op een goede indruk en plezierig contact. 

 

Ik raad je aan om het niet middels een brief te doen, maar met een ludieke actie langs te gaan. Zeker bij wat grotere bedrijven vergroot dit je kansen.

Ik wil niet generaliseren, maar vaak ligt de schoonmaak bij middle managers, veelal wat oudere mannen. Zij zijn vaak 'doeners' en minder bezig met strikt formele zaken.

Een aanbeveling van hen aan de directeur kan wonderen doen.

Ik zal je advies opvolgen en heel erg bedankt

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 207 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.