• 0

Eeen auto tuning bedrijf beginnen

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

ik denk niet dat er iemand hier is die je eerste vraag kan beantwoorden. Wat is je plan? Heb je een plan? Hoe zie je je bedrijf voor je? Welke kosten maak je, welke diensten lever je tegen welke prijs? Heb je mensen in dienst? Met welke regelgeving heb je te maken? Heb je al een locatie? Moet je ruimte huren? Hoeveel voorraad moet je houden, hoeveel kost dat?

 

Zoek even het forum door voor draadjes over business plannen, kijk ook even naar de sectie marketing. Ook de Kamer van Koophandel geeft nuttige info. Misschien jezelf even voorbereiden en dan wat gerichtere vragen helpen, dan is dit forum van nut!

 

 

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie
  • 0

Houd rekening met een bijhoorlijke investering zowel in kennis als in apparatuur. (motor) tuning van de huidige automobielen is tegenwoordig meer labtop en blackboxes werk dan vroeger. En dan ook nog heel specifiek type en merkgebonden en zeer sterk aan verandering onderhevig. Voor styling zul je externe toeleveranciers moeten vinden. Google maar eens, het zal waarschijnlijk wel (voormalig oost)Duitsland of Polen worden, vooral Polen omdat daar de eisen wat verwerking van polyester enz duidelijk lager liggen dan bij ons. Je vermeld niet wat je achtergrond op dit moment is, ben je al automonteur welk niveau enz. Houd ook rekening met garanties die kunnen vervallen bij het tunen van het motormanagement systeem en APK eisen die zoals uitlaat, blindering ramen, verlichting uitlaatgassen enz. ik neem aan dat je deze kennis al bezit? zo niet...? In ieder geval Succes en gr

Link naar reactie
  • 0

hallo :)

 

ik ben van plan om een auto/tuning Styling bedrijf te beginnen.

 

Maar mijn vraag is kan ik hiervan wel rondkomen

 

Ook ben ik opzoek naar leveranciers van onderdelen, weten jullie toevallig wel leveranciers erzijn

 

mvrg

 

Ik zou eerst beginnen om te kijken of er een markt voor is. Tuurlijk zijn er velen fan van auto's tunen etc en geven zij er veel geld aan uit.

Maar wat willen die mensen van jou? Op welke punten kun je je onderscheiden van bestaande leveranciers (welke ongetwijfeld zullen bestaan)? Is het een groeiende markt? Zo nee, willen de mensen in dat wereldje dan wel van hun vertrouwde 'zaakje' overstappen op jou?

 

afijn, let goed op je doelgroep.

 

gr.

Peter

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 242 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.