• 0

Productverpakking [plastic sealer]

(aangepast)

Hallo iedereen,

Ben namelijk heel lang op zoek naar een zelfklevende plastic sealer die je vaak ziet bij andere producten zoals verse fruitbakjes. Mijn vraag is heeft dit een specifieke naam en hebben jullie raad waar ik dit kan vinden? 

 

aangepast door Mikky Vrolijk
Titel aangepast
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0
Op 8-12-2021 om 07:45, MGC1969 zei:

Bijna, alleen geen machine, ik verpakte het product zelf met een zelfklevende folie (kaftpapier). Ik haalde dit altijd van de action toen waren ze nog in het assortiment en waren ze ook nog goedkoop. Ik knipte dit zelf uit met een schaar en vervolgens het velletje eruit pellen, waardoor ik het over het product heen kon plakken. Net zoals bij een fotoalbum :)

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Beste Jasper,

 

norm is hier wel dat je wat meer aandacht aan berichten besteed. Ik denk dat je specifieker of uitgebreider mag zijn als je dit onder (startende) ondernemers wilt bespreken. In jouw vorige topic heb je geen eens meer gereageerd. Dat helpt jouw zaak natuurlijk slecht vooruit.

 

Vertel eens, wat is het ontwikkelprobleem? En wat wil je (hier) bereiken?

 

Mvg,

 

Wigbolt

aangepast door Wigbolt
Link naar reactie
  • 0
Op 8-12-2021 om 10:02, Gast zei:

Beste Jasper,

 

norm is hier wel dat je wat meer aandacht aan berichten besteed. Ik denk dat je specifieker of uitgebreider mag zijn als je dit onder (startende) ondernemers wilt bespreken. In jouw vorige topic heb je geen eens meer gereageerd. Dat helpt jouw zaak natuurlijk slecht vooruit.

 

Vertel eens, wat is het ontwikkelprobleem? En wat wil je (hier) bereiken?

 

Mvg,

 

Wigbolt

 

Excuses hiervoor als de formulering van mijn vraag niet helemaal duidelijk is en ook met de vorige post die ik helemaal vergeten was om te beantwoorden.  En ik zal voor de volgende keer wat inderdaad meer tijd maken voor deze forum.

 

Op dit moment heb ik een probleem met het afdekken van mijn producten. Ik deed dit altijd met een zelfklevende folie, omdat dit gewoon goed plakt en ook wat professioneler uitziet. op dit moment kan ik ze niet meer bestellen, dus zoek ik naar een ander alternatief.

Wat ik eigenlijk wil bereiken Is dat ik ergens een plastic velletje kan bestellen dat enkelzijdig plakbaar is en op die manier om het product heen kan plakken. 

 

 

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Je bent niet duidelijk in wat je wilt verpakken. Of wat (welk materiaal) je wilt afdekken. Afgaande op jouw voorgaande topic verwijs ik je in het algemeen naar informatie en wetgeving over 'voedselcontactmaterialen'. Je spreekt daar namelijk van voedingswaarde.

 

Heb je nog een oude verpakking of EAN-barcode van de folie? Dan moet je ook de fabrikant kunnen achterhalen. Stuur deze anders maar door.

 

Mvg,

 

Wigbolt

aangepast door Wigbolt
Link naar reactie
  • 1
(aangepast)
Op 8-12-2021 om 09:12, jasper leeuw zei:

Ik haalde dit altijd van de action

Gaat het om etenswaren? #voedselveilig

 

aangepast door Ron van der Kolk

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 213 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.