• 0

sterke alcoholische drank [produceren t.b.v. verkoop]

(aangepast)

Goedemiddag,

 

Ik ben 21 jarige student, heb een unieke sterke alcoholische drank recept.  Heel oud rond 1300 jaar en bestaat er geen vergelijkbare product in de markt, ik wil in samenwerking van een investeerder het laten produceren en natuurlijk consumeren, wat is jullie tips voor mijn verhaal, mijn idee en het recept is al geregistreerd en wordt de ondernemingsplan gemaakt.

aangepast door Mikky Vrolijk
Titel aangepast
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0
(aangepast)

 

De geschiedenis van sterke drank is best interessant.

 

Veel sterke dranken zijn als geneesmiddel ontstaan, omdat alcohol een goed oplosmiddel is voor kruiden. Dan krijg je kruidenbitters.

 

Een ander deel is voortgekomen uit de noodzaak om drinkbaar spul mee te nemen op lange bootreizen. Bier en wijn bedierf, maar gin en rum bleven lang goed. In de Royal Navy kregen matrozen dagelijks een drankje met één deel rum, vier delen water, wat suiker en citroen. Een grog!

 

Waar is het recept geregistreerd? Welk voordeel heeft dat?

 

Iets meer achtergrond is van belang, want een artisanale producent heeft doorgaans een andere aanpak dan een industriële.

Je mag ook in Engels of Duits reageren. Met andere talen weet ik niet of veel mensen het nog kunnen lezen. :smiling-face-with-sunglasses: Welkom op HL!

 

aangepast door TwaBla
artisanaal versus industrieel

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Wat is precies je vraag? Je idee en recept zijn al geregistreerd en het ondernemingsplan wordt al gemaakt? Ben je op zoek naar tips voor je verhaal?

 

Meer achtergrondinformatie en een duidelijker geformuleerde vraag zal zeker helpen om meer waardevolle antwoorden te krijgen hier.

 

Welkom op Higherlevel, trouwens!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 113 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.