Ik heb al een tijd een overschot aan liquide middelen in de werkmaatschappij. Geld dat we in de toekomst nodig hebben, maar dat nu dus langzaam maar zeker (met negatieve rente en inflatie) staat te verdwijnen op de bankrekening.
Hartstikke zonde natuurlijk, dus ik wil met dat geld gaan beleggen. Nu heb ik daar alleen helemaal geen ervaring mee, dus ik heb een aantal vragen:
- Is het gewoon mogelijk om vanuit de werkma te beleggen?
- Zo ja, waarin kan ik dat dan het beste doen?
- Moet ik hiervoor een nieuwe beleggingsrekening openen?
- Zijn er, naast beleggen, andere mogelijkheden om veilig rendement te maken vanuit de werkma?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jeroen1983
jeroen1983
Ik heb al een tijd een overschot aan liquide middelen in de werkmaatschappij. Geld dat we in de toekomst nodig hebben, maar dat nu dus langzaam maar zeker (met negatieve rente en inflatie) staat te verdwijnen op de bankrekening.
Hartstikke zonde natuurlijk, dus ik wil met dat geld gaan beleggen. Nu heb ik daar alleen helemaal geen ervaring mee, dus ik heb een aantal vragen:
- Is het gewoon mogelijk om vanuit de werkma te beleggen?
- Zo ja, waarin kan ik dat dan het beste doen?
- Moet ik hiervoor een nieuwe beleggingsrekening openen?
- Zijn er, naast beleggen, andere mogelijkheden om veilig rendement te maken vanuit de werkma?
- Andere tips en adviezen?
Dank voor de tips!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/72640-beleggen-met-liquide-middelen-werkmaatschappij/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag