• 0

Kan een EAN code bij verschillende items gebruikt worden?

Hoi allemaal,

 

Een tijdje geleden had ik via een marketeer google shopping ad opgezet, inmiddels de advertentie is afgelopen. De marketeer had toen zelf de EAN codes  aan mijn producten toegevoegd, nu wil ik die EAN code's zien maar het lukt niet, ik snap de google shopping ook nog niet eens, en 'volgens mij' de gegevens van mijn ad/producten en fotos kan ik niet meer zien omdat de ad al afgelopen is, klopt dit? Als dit niet meer kan via google ad , is er nog een manier om achter die EAN code's te komen?  Kan ik anders van de code's veranderen met de andere gebruikte code's? Ik heb de EAN code's lijst nog wel, alleen weet ik niet meer welke code nu bij welke artikel het hoort

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je mag een EAN niet hergebruiken voor een ander artikel.

 

Er is dus nergens een lijstje waarop is bijgehouden welk EAN je aan welk artikel hebt gekoppeld?

 

Heb je het EAN ook niet in je webshop bij de productinformatie staan? Of al gezocht op een EAN via Google, wellicht vind je daar een zoekresultaat van je eigen product.

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)
Op 7-1-2022 om 21:15, RubenT zei:

Je mag een EAN niet hergebruiken voor een ander artikel.

 

Er is dus nergens een lijstje waarop is bijgehouden welk EAN je aan welk artikel hebt gekoppeld?

 

Heb je het EAN ook niet in je webshop bij de productinformatie staan? Of al gezocht op een EAN via Google, wellicht vind je daar een zoekresultaat van je eigen product.

 

Zoeken via Google heeft ook niets opgelevrd helaas. Klopt er was nog geen lijstje van EAN- artikel bijgehouden, ik heb EAN lijst wel maar niet welke code bij welke artikel is gekoppeld, met de gedachte dat ik op latere moment dit via Google ad zou kunnen terugvinden, maar daar zijn geen informaties meer te vinden, heel vervelend.

In mijn webshop gebruik ik geen EAN codes. Ik gebruik ze alleen bij andere partijen als een EAN vereist is.

 

Is het anders mogelijk om die artikelen een  nieuwe EAN code te geven? 

 

aangepast door Bernna
Link naar reactie
  • 0

Gelukkig opgelost! Om de EAN codes te zien moest ik in google merchant kijken i.p.v  google ad, daar kan ik alleen de campagne resultaten zien als aantal klikken etc maar geen artikel informatie meer noch de EAN. De codes ook al meteen in de webshop verwerkt!

 

Bedankt voor het meedenken

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 202 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.