NeBIB Investeerdersborrel op 7 november

Aanbevolen berichten

Vóór de DotCom hype de NeBIB (www.nebib.nl) minstens 2 keer per jaar een goede borrel voor al hun relaties. Door allerlei hippe events zoals First Tuesday, First Wednesday en andere bijeenkomsten met Engelse namen, kwamen hun wat eenvoudige borrels in de verdrukking. De hippe events zijn weer terug naar waar ze vandaan gekomen zijn, ;D dus organiseren ze (op veler verzoek) de:

 

14e NeBIB Investeerdersborrel



op 7 november a.s. vanaf 15.30 uur

in “de garage” te Breukelen

 

De investeerdersborrel is uitsluitend bestemd voor ondernemers en investeerders die tot de relatie kring van de NeBIB behoren. Het is bij uitstek een gelegenheid tot netwerken, zei het, dat ze het wel prettig en ontspannen houden. Een goed gesprek is belangrijker dan een zakelijke transactie. Dat komt later wel.

 

Traditioneel is er veel aandacht voor goed eten en drinken. Ditmaal afkomstig van drie zelfstandige ondernemers. Ze proeven de zoete lekkernijen van Wim Koetsier. Voor in het glas hebben ze een aantal fijne wijnen van onze vriend Theo Kiebêrt en ze laten u kennismaken met een aantal mediterrane specialiteiten van Jan Sevenstern.

 

Bent u relatie van de NeBIB en heeft u geen uitnodiging ontvangen, bel dan even met Antoinette, 0346-555774

 

Hartelijke groeten,

Nils

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Nils ik wilde je bellen, maar wellicht lig je je roes nog uit te slapen ;D

 

Gisteren ging dus niet lukken. Het programma bij de UvA was enorm uitgelopen en Den was rond 19.00 uur klaar met zijn presentatie daar.

 

Was op zich een leuke bijeenkomst, maar heb de tapa's en rioja's wel gemist hoor (next to yourself of course!).

 

Heb wel een onwijs leuk compliment over je gehoord, dus waren we in gedachten wel bij je ;) hierover later meer !

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

De SeFa (u wel bekend, alhoewel ze jou niet kennen ?) had een ondernemersmiddag. Den gaf daar een lezing.

 

Het was indirect gezellig. Het programma liep vreselijk uit en konden we niet meer naar Breukelen (nog wel even gevraagd bij Nebib wat de status van "ontbinding" was, maar de borrel zou om 20.00 afgerond zijn). Dus zijn we (op uitnodiging van SeFa) in de studentenkroeg "Prater" (heet dat zo) onze versnapperingen gaan drinken.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

De laatste tijgers om halftien de tent uit gezwiept. Vanmorgen is Lucy 4 keer naar ge glasbak gefietst. Het was erg gezellig geloof ik. Sta nu te dweilen met een hoûte hoof.

 

Groeten,

Nils

 

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Klinkt erg gezellig Nils. Dan hadden wij dus nog wel mee kunnen tijgeren. Maar op aanraden van Lucy (die zag die bui van héél veel lege flessen heen-en-weer fietsen natuurlijk al hangen), waren wij op braaf thuis.

 

Oepsssssssssssss .... raken we weer off topic ... of maakt dat in "gedateerde" evenementen niet uit ? (voordat ik weer een cybercop in mijn nek hoor hijgen).

 

Nils ... even to the point dan maar. Was het een goed samenzijn ?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ha Kermie,

 

80 man/vrouw, ik vond het prima. De gasten volgens mij ook. Ik heb er in ieder geval veel complimentjes over gehad. Peer networking is altijd nuttig. Als het dan een beetje gezellig is gaat het ook beter. Niemand heeft zich verveeld. Voor oprechte reacties zou je eigenlijk één van de aanwezigen moeten vragen.

 

Voor ons was de bijeenkomst in ieder geval aanleiding om het vaker te doen.

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

OK dan, volgende keer zijn we er bij ;)

 

p.s.

Ik zou het leuk vinden als meer mensen na events het draadje in de kalender op pakken om open/gezellig/melig/kritisch te ventileren wat ze er van vonden.

 

Dat staat ! Ben ik on topic goed off topic bezig.

Maar ff zonder dollen ... is inderdaad leuk. Kijk maar naar Persoon die zijn bevinden geeft over de KvK-dag, of naar Molecuultie over Kenniscongres enzo. Afhankelijk natuurlijk of er mensen op dit forum er geweest zijn. Anders wil ik mezelf wel opofferen alle evenementen af te lopen .... mits er een afsluitingsborrels is :P, want daar ontmoet je de "echte" persoon in de zaal (zoals gisteren bij de Sefa).

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Deze is geript. Staat al een jaar of 3 op mijn HD. Gebruik ik voor "This page is under construction". Maar ik wil wel voor je zoeken hoor. Of als je een ideetje hebt kan ik ook wel wat knutselen.

 

Ik zal voor je uitkijken.

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 298 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.