Jump to content
  • Welcome to HigherLevel, the Dutch business forum

Do you have a business question, do you want feedback on your business plan or do you want to advise others? Then you are at the right place at a higher level. Here entrepreneurs come together to take each other to the next level.
    Ask your question, get a quick answer and share your experiences with entrepreneurs. The moment it suits you!
    During the day, evening and weekend 24/7 free advice and exchange of experience with entrepreneurs who understand!
rpointdreams

Site ontwerp?

Recommended Posts

Het is absoluut niet mijn bedoeling om reclame te maken maar we komen er niet meer uit. Dus graag uw mening over de volgende site

www.theflyer.nl

Het ontwerp komt niet van mij, ben er echter wel mee bezig. Ik vindt de site persoonlijk niet mooi, te standaard en onprofessioneel overkomen.

ik ben geen webdesigner en geen graficus, maar:

1. de teksten nodigen niet uit verder te lezen;

2. de plaatsjes die her en der worden getoond hebben niets met elkaar te maken;

3. je doet niets met de boomtakken o.i.d. rondom je menu;

4. het is een wel erg standaard logo, weinig creatief en weinig spannend;

5. het 800*640 tijdperk ligt al lang achter ons. gebruik (dynamisch) de schermruimte die beschikbaar is

ik zeg het misschien wat botter dan ik het bedoel, maar je vraagt om kritiek...

probeer eerst eens op een rijtje te zetten wat je met de website wilt: informatie overbrengen, uitdagen, klanten aantrekken, ...

kies een stramien voor de layout en gebruik dat consequent, zodat ik niet op de ene pagina bijna geen informatie en tekst vind, en op de team pagina geen overzicht heb omdat er teveel info is.

er zijn vast velen die dit nog even kunnen aanvullen.

Succes!

Pitch Coach / Pitch Trainer , Presentatie en Sprekers Coach/Trainer, Gast Spreker / Public Speaker

ja...daar kan ik wat mee thnx

Wat vindt je van het ontwerp zelf?

Over het logo denk ik zelf dat het op deze manier fout toegepast wordt, denk je dat als het op een andere manier wordt toegepast het wel goed uit kan komen. Zie de bijlage.

two.thumb.jpg.de23d98d56a4a48bbefe25dc768f2b77.jpg

The Flyer beweert aan design te doen en het niveau blijkt uit de site. Zoals de ontwerpers al aangeven: ze hebben jaren gewerkt met code. Van grafische scholing is geen sprake. Dat hoeft ook niet, sommige mensen zijn een natuurtalent. En sommigen weer niet. ;)

Ondernemers kiezen een volksvertegenwoordiger die doorvraagt. 

Website checks doen we niet (meer) op dit forum. Dus ook niet op het test forum. Voor sitechecks kun je terecht op www.sitechecks.nl. Deze gaat op slot.

euhm...hoe moet ik dat opvatten?

Je vraagt om commentaar op het design, omdat dat volgens jou onprofessioneel overkomt. De achtergronden van de betrokkenen suggereren enige ervaring met de bouw van websites (flash, etc) maar geen enkele training in grafisch ontwerp. Dat is dus een professionele tekortkoming. Soms zijn mensen zonder opleiding erg goed in grafisch ontwerp, en soms niet. Hetzelfde geldt voor copy. Het is aan de toekomstige klanten om te bepalen of ze het ontbreken van die kwaliteiten wel of niet belangrijk vinden.

Oops, blijkbaar zit dit topic al op slot. ::)

Ondernemers kiezen een volksvertegenwoordiger die doorvraagt. 

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Bring your business plan to a higher level!

All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

• Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

• Who's Online

Er zijn 8 leden online en 364 gasten

(See full list)    
  • Ondernemersplein

EN

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

More information   I accept