• 0

Zakelijke rekening eenmanszaak: Rabobank ZZP, of Knab, of ?

Hallo allemaal,

 

Op 1 januari heb ik mij zoals vele anderen (althans, daar ga ik van uit) mijn eenmanszaak ingeschreven bij  de KVK. Ik wil een Etsy winkeltje voor handgemaakte artikelen beginnen,  niet heel spannend. 
 

Ik zou  graag een zakelijke bankrekening willen open om privé en zakelijk gescheiden te houden, echter kom ik er maar niet uit voor welke bank ik het beste kan gaan.

Uiteindelijk ben ik uitgekomen op het Knab Starterspakket (of KnabZakelijk) en Rabobank ZZP. Maar twijfel nog wel erg veel tussen deze twee.

Vandaar dat ik mij afvroeg of iemand hier misschien ervaring heeft met Knab/de Rabobank en dan met name de bovenstaande paketten. Vooral over Rabobank ZZP kan ik maar weinig recensies vinden. 
 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dag Marla, welkom op HL.

 

Wat verwacht je te lezen als reacties? In essentie werken de banken op vergelijkbare manieren. Je hebt geen contact met ze, alles gaat via apps en online. Hooguit verschillen de apps in gebruiksvriendelijkheid, maar niets schokkends. Wat wel verschilt zijn de tarieven (tijdelijke starterskortingen even buiten beschouwing gelaten): 

Rabo: geen vast bedrag, maar wel 39 (!) cent per transactie.

Knab is 6 euro per maand met 1.000 transacties per jaar zonder extra kosten.

Hangt dus vooral af van het aantal te verwachten transacties. Onder 16 transacties per maand is Rabo goedkoper, daarboven Knab.

 

groet

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 190 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.