Actuele topics op homepage

Aanbevolen berichten

In het nieuwe design zijn de nieuwste topics/met de meest recente reactie een stukje naar beneden gegaan, de trending topics zijn nu eerder zichtbaar. Ik ben benieuwd of dat een bewuste keuze was, persoonlijk vond ik het altijd fijn dat je op de homepage snel die nieuwste topics kon zien.

 

De actuele topics waren voorheen ook dikgedrukt als ik ze nog niet had gelezen. Is dat bewust weggehaald? Ook dat vond ik zelf altijd een prettige functie. In het menu staat overigens nog wel de “markeer alles als gelezen”-optie, heeft die dan nog een functie?

 

Overigens verder mijn complimenten voor het frisse design, het ziet er goed uit! Bovenstaande twee punten vielen me op en ik voelde toch even de behoefte ze voor te leggen.

Link naar reactie
2 uur geleden, TwaBla zei:

Je kan ook actueel als homepage instellen.

Dat was ook het eerste dat ik deed ;-)

 

6 uur geleden, RubenT zei:

De actuele topics waren voorheen ook dikgedrukt als ik ze nog niet had gelezen.

Dat mis ik ook. Wat me ook opvalt in de lijst met meest recente topics is dat ik wel zie wie wanneer het topic gestart heeft, maar niet (meer) wie er wanneer het laatst heeft gereageerd. Daardoor moet ik steeds de topics openen om te kijken of er alweer gereageerd is. 

 

Verder bedankt voor het nieuwe design en de snelle implementatie! 

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
16 uur geleden, RubenT zei:

In het menu staat overigens nog wel de “markeer alles als gelezen”-optie, heeft die dan nog een functie?

Waar zie je die optie? Ik kan 'm niet vinden. Ik denk dat het wel nut heeft voor de pagina Ongelezen inhoud.

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
16 uur geleden, RubenT zei:

In het menu staat overigens nog wel de “markeer alles als gelezen”-optie, heeft die dan nog een functie?

Jawel. O, laten ze die alsjeblieft niet verwijderen. Die gebruik ik nog dagelijks.

 

Als ik terugkom op ongelezen blijft inderdaad nu dat topic staan (niet vetgedrukt). Maar als ik de pagina refresh dan zijn ze wel weg.

 

19 minuten geleden, Ron van der Kolk zei:

Waar zie je die optie? Ik kan 'm niet vinden. Ik denk dat het wel nut heeft voor de pagina Ongelezen inhoud.

Onder het menuutje met de drie streepjes bij mobiel. Op desktop zou die ook nog ergens moeten staan, hopelijk.

 

Ik heb wel gezien dat op mobiel de layout niet zo netjes is. De tijd (hoe lang geleden) dat een post gedaan is staat te dicht tegen de rand (zie screenshot).

 

Screenshot_20220203-083846.thumb.png.cd674e98e9732d2359a2a8010ea001da.png

 

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Dank voor de complies maar vooral het melden van "issues" en meedenken.

 

RubenT 

Quote

De actuele topics waren voorheen ook dikgedrukt als ik ze nog niet had gelezen. Is dat bewust weggehaald? Ook dat vond ik zelf altijd een prettige functie.

 

 

Ron van der Kolk 

Quote

In de lijst met meest recente topics is dat ik wel zie wie wanneer het topic gestart heeft, maar niet (meer) wie er wanneer het laatst heeft gereageerd.

 

Wordt gefixed.

 

TwaBla

Quote

Dat kadertje met Meest Gelezen moet nog een beetje scherper afgericht worden, want dat geeft eigenaardige resultaten. Tenzij linkbuilding erg populair is. Komt vast wel goed.

In het frame "meest gelezen" is nu verzoek gedaan dit scherper af te stellen en een tijdslimiet te geven. Dus, alleen topics "meest gelezen" tonen van de laatste 12 maanden.

 

Bazzio 

Quote

aanvullend kun je er dan niet een tweede keer meer laten zien?


aantal beschikbare topics is vrij kort

Je kan in het tabblad "mijn interactie" de keus makeb voor "ongelezen inhoud".

Maar, dat is niet hetzelfde als was jij (denk ik) bedoeld. Vanuit oude versie,  was onderaan de keus "laat meer zien", waar je een langere lijst in actueel krijgt. Ik heb verzoek gedaan om de keuze "laat meer zien" terug te plaatsen.

 

Rik · 

Quote

"markeer alles gelezen" O, laten ze die alsjeblieft niet verwijderen. Die gebruik ik nog dagelijks.

Die functie blijft.

Quote

mobiele versie lay-out

Ik heb verzoek gedaan dit te restylen.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
(aangepast)
42 minuten geleden, Mikky Vrolijk zei:
Quote

"markeer alles gelezen" O, laten ze die alsjeblieft niet verwijderen. Die gebruik ik nog dagelijks.

Die functie blijft.

Oei. Op de desktop versie is de knop Markeer alles gelezen toch echt weg.

Hij staat nog wel in de sourcecode en zou onder Mijn Interactie moeten staan.

Waarschijnlijk gaat er met de flow/responsive layout iets mis en wordt deze optie verborgen bij desktop layout.

 

Hij stond vroeger overigens gewoon direct rechtsboven de topics direct in beeld. Dat zou nu dus onder Mijn Interactie zijn (één klik verder). Misschien niet zo erg (omdat ie onder mobiel ook twee klikken nodig heeft) maar ik weet niet of hij ook veel gebruikt wordt door andere.

 

O, ik zie nu dat het ook geen twee klikken is maar een hover en een klik. Dat zal even wennen zijn :grinning-face:  Bij je profiel icoon moet je wel klikken maar bij dat menu met interactie weer niet. Niet helemaal consequent.

 

Edit: ZO... dat zijn grote emoticons :astonished-face:

 

aangepast door Rik ·
Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Rik · emoticons had ik idd al melding gedaan :nerd-face: Staat wel gezellig, maar niet in verhouding.

"Markeer alles gelezen" O huh, die is weg inderdaad. Ik heb verzoek gedaan die weer terug te plaatsen zoals dit in de oude versie ook aanwezig was (rechtsboven direct in beeld op zowel de pagina's  actueel als boardnivo).

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Op 3-2-2022 om 10:52, Mikky Vrolijk zei:

Je kan in het tabblad "mijn interactie" de keus makeb voor "ongelezen inhoud".

Maar, dat is niet hetzelfde als was jij (denk ik) bedoeld. Vanuit oude versie,  was onderaan de keus "laat meer zien", waar je een langere lijst in actueel krijgt. Ik heb verzoek gedaan om de keuze "laat meer zien" terug te plaatsen.

werkt nu zelfs beter als ervoor, thanks! :winking-face:

"zoek het maar uit"

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 220 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.