• 0

Battle Bots Unite!

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik vindt dat wel een goed vraag van weerdo (happy birthday trouwens :D), ik denk dat we inderdaad een sponsor moeten zoeken.

Als het vertoond wordt op BNN, of als die goed is op Comedy Central, dan krijg je er zeker exposure door.

 

Je zou natuurlijk ook sponsering kunnen zoeken bij ontwikkel takken van bedrijven... Maar er een (super tof) research project van!  8)

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

Ik denk ook een beetje aan de zonnecel auto welke zo'n goede indruk maakte in Australië en ontwikkeld aan nederlandse universiteiten. Kunnen wij ons geen bijzondere battle bot voorstellen, die zo'n zware techniek vereist??

Link naar reactie
  • 0
Ik vindt dat wel een goed vraag van weerdo (happy birthday trouwens :D)

 

dank je zrski, ik ben nog steeds aan de herstellende hand  ;)

 

Als je je plan presenteerd dan doe ik misschien wel mee, er is op BNN trouwens een redelijk actief forum m.b.t. battlebots.

 

Link naar reactie
  • 0
Het maken van een battlebot kost geld, zijn jullie ook van plan om financieel mee te sponseren?

 

hmmm, wel typisch dat de allereerste reaktie over geld gaat en niet over het ding zelf..... Een mooi voorbeeld van de algemeen nederlandse reactie op (innovatieve) technische  plannen. Als het een voorstel was voor een beursspel, hadden we dit niet gehoord.

Overigens betwijfel ik of het geld dat zo'n ding kost de moeite waard is.....

 

 

Link naar reactie
  • 0

Money makes the world go round ligt op het netvlies van ons Nederlanders.

Maar ik denk dat je een battlebot zeer low budget (zo niet gratis) kunt maken. Gewoon bij schroothopen kijken en misschien kun je bij vrienden ook nog apparatuur vinden. Technisch en innovatief moet zo'n ding toch wel in elkaar te zetten zijn.

Of het de moeite waard is, weet je natuurlijk nooit. Maar denk dat het wel een leuke teamspirit is en je veel lol met elkaar kunt hebben.

Kun je gelijk zien hoe "innovatief" we met elkaar zijn.

Dus zrski .... count me in !

 

 

Voor hen die geen kennis hebben vergaard is de A gewoon drie stokje

Link naar reactie
  • 0

Je kan deze dingen ook nagenoeg gratis maken, maar de winnende bots hebben vaak wel wat gekost.

 

Ik begon met het geld omdat ik graag mee wil bouwen, ik heb alleen niet zo veel zin om mijn tijd aan dingen te verdoen die toch nooit van de grond komen.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 232 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.