Goedemorgen, ik had de volgende vraag. Ik moet reischeques uitgeven aan een bedrijf, deze wil uiteraard een factuur ontvangen. En dan moet ik dit ontvangen bedrag vervolgens doorstorten naar ons hoofdkantoor, hier krijg ik geen factuur voor van ons hoofdkantoor. Hoe verwerk ik dat in de boekhouding? Het is niet echt omzet want ze mogen de cheques ook bij andere reisagenten inleveren.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
possie71
possie71
Goedemorgen, ik had de volgende vraag. Ik moet reischeques uitgeven aan een bedrijf, deze wil uiteraard een factuur ontvangen. En dan moet ik dit ontvangen bedrag vervolgens doorstorten naar ons hoofdkantoor, hier krijg ik geen factuur voor van ons hoofdkantoor. Hoe verwerk ik dat in de boekhouding? Het is niet echt omzet want ze mogen de cheques ook bij andere reisagenten inleveren.
aangepast door possie71Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/73079-reischeques-verwerken-in-administratie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag