Nu ben ik in contact gekomen met iemand die mijn business ontzettend zou kunnen aanvullen wat tot een flinke omzetstijging zou kunnen gaan leiden. Deze persoon heeft een ontzettend groot netwerk en meer dan 25 jaar ervaring in mijn branche.
Hij heeft tijdens gesprekken aangegeven geinteresseerd te zijn om te participeren. (ongeveer 10%)
Aangezien dit voor mij een nieuw vlak is ben ik aan het zoeken naar meer informatie wat betreft vormen van participeren.
- Zijn er contractvoorbeelden?
- Zijn er standaarden wat betreft particperen of is het allemaal maatwerk?
- 10% kan worden ingekocht maar bv ook doormiddel van salesleads aanbrengen, marketing ect. Voorkeur?
- Staat 10% participatie gelijk aan 10% winstdeling?
- Ik ben in principe wel geinteresseerd aangezien ik dan denk grotere commitment te gaan krijgen. Eens? of zouden jullie zo veel mogelijk wegblijven van een aandeel in bedrijf " weggeven".
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MickeyS
MickeyS
Goedemiddag,
Ik heb op dit moment een eenmanszaak.
Nu ben ik in contact gekomen met iemand die mijn business ontzettend zou kunnen aanvullen wat tot een flinke omzetstijging zou kunnen gaan leiden. Deze persoon heeft een ontzettend groot netwerk en meer dan 25 jaar ervaring in mijn branche.
Hij heeft tijdens gesprekken aangegeven geinteresseerd te zijn om te participeren. (ongeveer 10%)
Aangezien dit voor mij een nieuw vlak is ben ik aan het zoeken naar meer informatie wat betreft vormen van participeren.
- Zijn er contractvoorbeelden?
- Zijn er standaarden wat betreft particperen of is het allemaal maatwerk?
- 10% kan worden ingekocht maar bv ook doormiddel van salesleads aanbrengen, marketing ect. Voorkeur?
- Staat 10% participatie gelijk aan 10% winstdeling?
- Ik ben in principe wel geinteresseerd aangezien ik dan denk grotere commitment te gaan krijgen. Eens? of zouden jullie zo veel mogelijk wegblijven van een aandeel in bedrijf " weggeven".
Zou graag jullie expertise willen horen.
Alvast hartelijk bedankt voor het meedenken.
Met vriendelijke groet,
Mickey
aangepast door MickeySLink naar reactie
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag