• 0

Simpel contract opstellen Sponsorship Sport.

Goedemiddag iedereen,

 

Heeft iemand een template voor een sponsorship, ik heb een onderneming in skate gerelateerde artikelen en wil in de toekomst jongeren gaan sponsoren.

 

De jongeren krijgen een box opgestuurd met goodies en een sponsor voor een halfjaar/jaar.

In ruil daarvoor wil ik een aantal voorwaardes opstellen.

Hier moet in vermeld staan dat.

  • De jongeren hun onderdelen krijgen vergoed als het kapot gaat, dit moet te bewijzen zijn aan de hand van foto's.
  • De jongeren moeten mijn onderneming vermelden (het dragen van bedrijfskleding, en het voeren van hastag's in post's op sociale media.)
  • Het contract een halfjaar/jaar geldig is.

 

Kan iemand mij hiermee helpen? Mis ik nog belangrijke punten, dan hoor ik het graag!

 

Met vriendelijke groeten,

 

Martin.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Hoi Martin,

Misschien ook goed om af te spreken of de geleverde onderdelen/spullen jouw eigendom blijven of dat je dit aan hen 'schenkt'. Mogen ze de spullen verkopen na dat (half) jaar en voor wie zijn die opbrengsten? Als de sporter stopt, moet hij/zij de spullen dan teruggeven?

Ik denk vast te ver door maar een paar gesponsorde sportschoenen aan een grote sportheld, kunnen jaren later duizenden euro/dollars waard zijn.
Ook kan het een mooie reclame zijn in jouw winkel(als je die hebt) waar de goodies hangen naast een foto van de gesponsorde atleet/sportman/sportvrouw.

En zo zullen er nog wel 10/100 dingen zijn die je kunt opnemen in de overeenkomst.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 185 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.