• 0

Bedrijfsregistratie VK en een BV in Ned. - begeleiding bij proces in NL

Hoi,

Ik ben nieuw hier. Mijn zakenpartner en ik hebben al een bedrijf in het VK (waar we momenteel allebei wonen). Vanwege de impact van Brexit op EU-klanten hebben we echter besloten om een bedrijf (BV) in Nederland te registreren om gemakkelijk toegang te krijgen tot de EU-markt.

Ik heb de vereisten voor buitenlanders op de https://business.gov.nl/-website gelezen en begrepen, wat ik prima vind.

Ik vroeg me echter af of iemand me zou kunnen doorverwijzen naar een belastingadviseur of een accountant (geen bedrijf, bij voorkeur vanwege hun gekke kosten) die kan helpen bij het begeleiden en helpen bij het bedrijfsregistratieproces en al het benodigde papierwerk.

Bij voorbaat dank!

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

• 0

Ik vind het eerlijk gezegd een merkwaardig verzoek en wel hierom:

A. Elke (serieuze) belastingadviseur, accountant of intermediair zal een bedrijf zijn/hebben (dat betekent dat men een onderneming heeft namelijk - zo niet, dan is het wat in volksmond "een beunhaas" genoemd wordt).

B. Geen idee wat jullie met "gekke kosten" bedoelen, maar datgene omschreven staat lijkt mij best veel werk (althans in potentie!) te zijn en weinig opleveren voor desbetreffende intermediair.

C. En wat heeft een intermediair hier nou aan...?

Meestal gaat het hier om het aangaan van een duurzame relatie. Het "helpen en begeleiden bij het nodige papierwerk" in deze zal weinig interessant zijn lijkt mij.

Beter lijkt het mij het om "via-via" proberen een juiste adviseur/intermediair te vinden.

"What, me worry?"

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar