Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rijder42
Rijder42
Wij zijn een maaltijdbezorgdienst en werken samen met restaurants en winkels (zakelijke klanten). Om bestellingen door te krijgen gebruiken zij een telefoon, tablet of computer, en optioneel een printer om de bestelling uit te kunnen printen. Wij geven restaurants de volledige vrijheid om zelf te kiezen welke apparatuur zij willen gebruiken, dit kan nieuwe apparatuur zijn of apparatuur welke zij al hebben.
Nu kregen wij van een paar restaurants de vraag of wij de apparatuur voor hun kunnen regelen. Dit willen we graag voor ze doen, maar de vraag is even hoe het zit met garantie als wij voor onze zakelijke klant producten bestellen en leveren. Het is niet onze bedoeling om de verkoper te zijn die er winst op maakt, wij willen enkel als dienst voor, en in reactie op een direct verzoek van, onze klanten de levering van deze producten verzorgen.
Mijn vraag is, maakt simpelweg het verzorgen van deze levering ons ook verantwoordelijk voor de garantie of is er een manier waarop wij dit kunnen afdekken? Of kunnen wij de restaurants alleen een advies geven maar moeten ze zelf de bestelling plaatsen bij een winkel?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag