• 0

Vermist geraakt pakket duikt op bij veilinghuis

Ruim een jaar geleden is er een pakket vermist geraakt, een pakket die wij naar een klant hebben verstuurd. Deze zending is door een grote internationale koerier verzonden.

Uiteraard hebben wij een klacht ingediend, is er onderzoek gestart, etc. Men gaf toen simpelweg aan dat deze zending zoek geraakt was. Vergoeden wil men de zending niet, daarmee was voor hen de zaak afgehandeld.

 

Vorige week kom ik via google uit bij een veilinghuis in Engeland. Deze bieden een product aan wat exact gelijk is aan de vermiste zending. Ik heb het veilinghuis gevraagd of men een foto van het serienummer kon sturen. Dit heeft men netjes gedaan, en het serienummer komt overeen met de vermiste zending.

 

Uiteraard wil ik het product graag terug hebben maar hoe zit dit juridisch in elkaar?

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

TwaBla, buiten hetgeen ik hierboven heb beschreven, heb ik verder nog niet met het veilinghuis hierover gesproken.

 

12 minuten geleden, Joost Rietveld zei:

Als je het product zelf terug wilt, dan zit je vast aan Engels recht.

 

Schadevergoeding van de transporteur lijkt me eenvoudiger nu het product in elk geval aantoonbaar niet meer 'kwijt' is.

 

Tijd voor een advocaat

 

Schadevergoeding van de transporteur is waarschijnlijk net zo'n getouwtrek. Hier zijn al vele mails en telefoontjes over gevoerd. Dat de zending nu weer bovenwater is zal voor het getrouwtrek weinig uitmaken vrees ik.

 

Voor de waarde van het product (~€800) is het helaas niet interessant om een advocaat in te schakelen.

 

Link naar reactie
  • 0
Gast Wigbolt
(aangepast)

Je kunt dan toch zelf het eigendom claimen ondersteund met bewijsstukken? Heb je ooit aangifte van vermissing gedaan? Is er een verzekeraar betrokken?

 

Logische of eerste, gewenste stap lijkt me dat dit object uit veiling genomen wordt. Als de verkoper dit object te goeder trouw gekocht heeft, wordt het verhaal voor jou lastiger. Dat ligt in Engeland vast niet anders dan in Nederland.

 

Mvg,


Wigbolt

aangepast door Wigbolt
Link naar reactie
  • 0
1 uur terug, Anonieme-vraag zei:

Voor de waarde van het product (~€800) is het helaas niet interessant om een advocaat in te schakelen.

 

Dan zou ik als de wiedeweerga een brief naar het veilinghuis sturen waarmee je aantoont dat jij de eigenaar van dit artikel was en vertelt dat het verloren is gegaan bij transport. Dan kunnen zij niet meer beweren dat ze van niets wisten.

 

Ondertussen hopen dat iemand iets kan vertellen over de juridische afweging. :smiling-face-with-sunglasses:

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Uiteraard proberen na te vragen hoe het veilinghuis dit item in bezit heeft gekregen: Is het consignatie, ergens gevonden bij een uitruiming, of wellicht hebben ze zo'n doos met verloren "retouren" gekocht als aanvulling op de inventaris?

 

Mocht je het terug willen kun je in ieder geval -vragen- of ze het niet op de veiling willen aanbieden maar vasthouden. Ik weet natuurlijk niet wat het item is, maar het zou kunnen dat het voor jou meer waarde heeft dan dat het op een gemiddelde veiling zou opleveren. 

 

Ik vermoed dat het veilinghuis hier gewoon ter goeder trouw heeft gehandeld: Als het gestolen was in transport had het geen jaar geduurd voor het zou opduiken. Ergens denk ik dat de transporteur het inderdaad "zoek heeft gemaakt" en het boven water is gekomen bij het leegruimen van een opslag of iets in die geest... wellicht is het label eraf geraakt en wisten ze ook niet meer wat er mee te doen. 

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Dank voor de reacties.

2 uur geleden, Wigbolt zei:

Je kunt dan toch zelf het eigendom claimen ondersteund met bewijsstukken? Heb je ooit aangifte van vermissing gedaan? Is er een verzekeraar betrokken?

 

Logische of eerste, gewenste stap lijkt me dat dit object uit veiling genomen wordt. Als de verkoper dit object te goeder trouw gekocht heeft, wordt het verhaal voor jou lastiger. Dat ligt in Engeland vast niet anders dan in Nederland.

 

Mvg,


Wigbolt

 

Ik wil het veilinghuis nu ene reactie terugsturen dat het hier inderdaad gaat om het product wat zoek is geraakt. Dat kan ik bewijzen door het "onderzoeksformulier" te sturen wat ik destijds voor de koerier in heb moeten vullen. Hierop staat ook het serienummer vermeld.

Ik heb geen aangifte gedaan: a, ik heb ooit eerder aangifte gedaan en daar doet men simpelweg niets mee. b, Op dat moment was de status van dit pakket onduidelijk.

 

Ja er was destijds een verzekeraar bij betrokken, die hebben een (klein) deel vergoed.

 

Ik heb net weer op de website van het veilinghuis gekeken. De originele advertentie staat er niet meer op maar men heeft hem wel opnieuw aangeboden.

 

2 uur geleden, TwaBla zei:

 

Dan zou ik als de wiedeweerga een brief naar het veilinghuis sturen waarmee je aantoont dat jij de eigenaar van dit artikel was en vertelt dat het verloren is gegaan bij transport. Dan kunnen zij niet meer beweren dat ze van niets wisten.

 

Ondertussen hopen dat iemand iets kan vertellen over de juridische afweging. :smiling-face-with-sunglasses:

 

Zoals boven vermeld, ik ben van plan om een mail te sturen waarin ik aangeef dat dit inderdaad het vermiste pakket is. Daarbij vermeld ik de naam van de koerier en het tracking nummer van destijds.

 

Daarbij, op de sticker waar het serienummer op staat, staat ook al onze bedrijfsgegevens. Het is dus wel duidelijk dat we iets met dit pakket te maken hebben.

 

27 minuten geleden, Benm zei:

Uiteraard proberen na te vragen hoe het veilinghuis dit item in bezit heeft gekregen: Is het consignatie, ergens gevonden bij een uitruiming, of wellicht hebben ze zo'n doos met verloren "retouren" gekocht als aanvulling op de inventaris?

 

Mocht je het terug willen kun je in ieder geval -vragen- of ze het niet op de veiling willen aanbieden maar vasthouden. Ik weet natuurlijk niet wat het item is, maar het zou kunnen dat het voor jou meer waarde heeft dan dat het op een gemiddelde veiling zou opleveren. 

 

Ik vermoed dat het veilinghuis hier gewoon ter goeder trouw heeft gehandeld: Als het gestolen was in transport had het geen jaar geduurd voor het zou opduiken. Ergens denk ik dat de transporteur het inderdaad "zoek heeft gemaakt" en het boven water is gekomen bij het leegruimen van een opslag of iets in die geest... wellicht is het label eraf geraakt en wisten ze ook niet meer wat er mee te doen. 

Het veilinghuis geeft aan:

 

Quote

The majority of our stock is unclaimed property from multiple sources including airports & an international shipping company. In the instance of this item the consignor is a large international shipping company;

 

Zij hebben dit pakket dus verkregen via de koerier. Het is voor ons een product wat we zelf bouwen en vanuit voorraad leveren. Wat dat betreft is het niet iets bijzonders. Maar het is toch altijd zuur als zoiets verloren raakt en het geld kost.

 

Ik denk dat je gelijk hebt dat het veilinghuis ter goeder trouw heeft gehandeld. Dat maakt het voor mij niet minder vervelend maar ik kan mij voorstellen dat dit juridisch wellicht wel verschil maakt.

aangepast door Anonieme-vraag
Link naar reactie
  • 0
14 minuten geleden, Anonieme-vraag zei:

Ik denk dat je gelijk hebt dat het veilinghuis ter goeder trouw heeft gehandeld. Dat maakt het voor mij niet minder vervelend maar ik kan mij voorstellen dat dit juridisch wellicht wel verschil maakt.

 

Je kan allerlei ingewikkelde verklaringen bedenken, maar de simpelste is dat het ergens onderweg uit de track & trace is gevallen en het veilinghuis weet dat er een 'eigenaar' kan opduiken, zodat ze het niet veilen. Vandaar dat je snel een claim moet neerleggen. 

 

Quote

The majority of our stock is unclaimed property from multiple sources including airports & an international shipping company. In the instance of this item the consignor is a large international shipping company...

 

Dat is al tamelijk bingo...

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Iets in de trant als onderstaand?

 

Quote

This indeed is the device which went missing. This originally has been shipped via xyz, tracking number ....... In this case it isn’t a unclaimed property as we have contacted the shipper numerous times about it. I can sent you the investigation form which also lists the serial number. I request you to postpone the auction of this product as it still is our property. This gives us time to sort out this issue.

 

Link naar reactie
  • 0
Gast Wigbolt
(aangepast)

Onder welke voorwaarden heeft de verzekeraar uitgekeerd? En wiens verzekering was dat? Het kan goed zijn dat je niet langer juridisch eigenaar of rechthebbende bent, nadat je de uitkering geaccepteerd hebt. Dat zou je echt moeten checken en bespreken.

 

In de mail/brief naar het veilinghuis zou ik ook een case nummer vermelden van het vermissingsonderzoek. En als er een casehouder was, zou ik die lekker meenemen in cc.

 

Je was zelf de afzender (shipper). En het object is dus mogelijk niet langer jouw of jullie eigendom (our property).

 

Mvg,

 

Wigbolt

aangepast door Wigbolt
Link naar reactie
  • 0
7 minuten geleden, Gast zei:

Onder welke voorwaarden heeft de verzekeraar uitgekeerd? En wiens verzekering was dat? Het kan goed zijn dat je niet langer juridisch eigenaar bent, nadat je de uitkering geaccepteerd hebt. Dat zou je echt moeten checken en bespreken.

 

In de mail/brief naar het veilinghuis zou ik ook een case nummer vermelden van het vermissingsonderzoek. En als er een casehouder was, zou ik die lekker meenemen in cc.

 

Je was zelf de afzender (shipper). En het object is dus mogelijk niet langer jouw of jullie eigendom (our property).

 

Mvg,

 

Wigbolt

Het ging in dit geval om mijn verzekering die een deel gedekt heeft. Onder welke voorwaarden dat was durf ik niet te zeggen. Dan zou ik de voorwaarden er ook op na moeten slaan. Case nummer zal ik opzoeken en bijvoegen.

Link naar reactie
  • 0
20 uur geleden, Anonieme-vraag zei:

er was destijds een verzekeraar bij betrokken, die hebben een (klein) deel vergoed.

 

En dus heb je nu netjes de verzekeraar ook even van deze situatie op de hoogte gesteld en gevraagd of zij hier iets kunnen betekenen?

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Ontwerpend Onderzoeker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0
31 minuten geleden, Hans van den Bergh zei:

 

En dus heb je nu netjes de verzekeraar ook even van deze situatie op de hoogte gesteld en gevraagd of zij hier iets kunnen betekenen?

Hans, je bericht heeft wat mij betreft een beetje een vieze bijsmaak. Wellicht niet zo bedoeld maar zo komt deze wel over.

 

Maar om je vraag te beantwoorden, nee nog niet. Zodra men daadwerkelijk van plan is de zending terug te geven dan wordt de verzekeraar zeer zeker geïnformeerd.

 

De reden is simpel; in het verleden heb ik iets soort gelijk gehad. In dat geval was de zending vermist en vergoed door de verzekeraar. Na enkele maanden is de zending toen bij ons weer afgeleverd (met schade maar herstelbaar). Dit is toen ook netjes gemeld en een deel van de ontvangen schadevergoeding is terugbetaald.

 

 

Link naar reactie
  • 0
21 uur geleden, TwaBla zei:

Vandaar dat je snel een claim moet neerleggen. 

 

Of noem het een voorbehoud. De veiling weet of ze het object daarna nog kunnen verkopen of dat ze eerst moeten nagaan of het wel legit is. Laat de kans niet lopen om het op een simpele manier op te lossen. Op zo'n forum kunnen we lego complicaties bedenken, maar misschien valt het reuze mee.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
42 minuten geleden, Anonieme-vraag zei:

Zodra men daadwerkelijk van plan is de zending terug te geven dan wordt de verzekeraar zeer zeker geïnformeerd.

De verzekeraar heeft een belang (en kan wellicht een rol vervullen) bij het helpen realiseren van een oplossing, de bijsmaak die jij (onterecht) vermoedt, is niet aan de orde  want als jij een schadevergoeding hebt ontvangen, heeft dat ook consequenties voor het recht dat jij nog meent te hebben op het goed dat verdwenen was en opgedoken is.

 

Daarom attendeer ik jou op de koninklijke weg en de m.i. juiste volgorde om de verzekeraar juist als eerste in te schakelen in deze of een soortgelijke kwestie.

 

Achteraf inlichten kan juist een nare bijsmaak krijgen en ook onhandig zijn, omdat zij het wellicht kunnen (helpen) oplossen.

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Ontwerpend Onderzoeker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 1
3 uur geleden, TwaBla zei:

 

Of noem het een voorbehoud. De veiling weet of ze het object daarna nog kunnen verkopen of dat ze eerst moeten nagaan of het wel legit is. Laat de kans niet lopen om het op een simpele manier op te lossen. Op zo'n forum kunnen we lego complicaties bedenken, maar misschien valt het reuze mee.

Ik heb inmiddels een mail gestuurd met een omschrijving van de situatie. In die mail vermeld ik dat ik tot op heden zeer waarschijnlijk nog steeds de eigenaar ben van het product en hen verzoek om de veiling voorlopig uit te stellen.

 

Hierop heb ik netjes een ontvangstbevestiging ontvangen met de melding dat iemand inhoudelijk naar mijn bericht gaat kijken.

 

3 uur geleden, Hans van den Bergh zei:

De verzekeraar heeft een belang (en kan wellicht een rol vervullen) bij het helpen realiseren van een oplossing, de bijsmaak die jij (onterecht) vermoedt, is niet aan de orde  want als jij een schadevergoeding hebt ontvangen, heeft dat ook consequenties voor het recht dat jij nog meent te hebben op het goed dat verdwenen was en opgedoken is.

 

Daarom attendeer ik jou op de koninklijke weg en de m.i. juiste volgorde om de verzekeraar juist als eerste in te schakelen in deze of een soortgelijke kwestie.

 

Achteraf inlichten kan juist een nare bijsmaak krijgen en ook onhandig zijn, omdat zij het wellicht kunnen (helpen) oplossen.

Dat is ook een manier om er naar te kijken. Over het algemeen is mijn ervaring met verzekeraars niet heel denderend en sta ik dus zeer argwanend tegenover het vroegtijdig inlichten van de verzekeraar.

Aan de andere kant heb je zeker een punt, wellicht ben ik niet eens meer de eigenaar van het product. Ik zal mijn tussenpersoon inseinen over de situatie en dan maar eens kijken hoe die hier in staan.

Link naar reactie
  • 0
Gast Wigbolt

Is de nieuwe advertentie of nieuwe veiling inmiddels stopgezet? M.a.w. is er inmiddels actie na de ontvangstbevesting op jouw bericht?

 

Mvg,

 

Wigbolt

Link naar reactie
  • 0
Op 29-5-2022 om 18:37, Anonieme-vraag zei:

Zij hebben dit pakket dus verkregen via de koerier. Het is voor ons een product wat we zelf bouwen en vanuit voorraad leveren. Wat dat betreft is het niet iets bijzonders. Maar het is toch altijd zuur als zoiets verloren raakt en het geld kost.

 

Nogal, wellicht zou je ze kunnen vragen naar de naam van de koerier waar ze het van gekocht hebben. Misschien is dat het bedrijf waarmee je het oorspronkelijk verzonden hebt, maar het kan ook een "vergaarbak" zijn van allerlei zoekgeraakte zendingen die ergens in een ander magazijn terecht zijn gekomen. 

 

Is het de originele koerier dan zouden zijn het item kunnen terugtrekken uit de veiling, en wellicht aan jou retourneren, en zo niet minstens de opbrengst van de veiling aan jou uit kunnen keren. Geen idee of dat laatste hier een haalbare optie zou zijn: zou het een vergelijkbaar bedrag opleveren of slechts een habbekrats?

Link naar reactie
  • 0

 

Los van de vraag wie verantwoordelijk e/o aansprakelijk is, is het gewoon ook interessant om na te gaan hoe zo'n product op zo'n veiling kan opduiken. Ik herinner me iets vergelijkbaars met retourproducten en verloren bestellingen van Alibaba, die via een DC van PostNL in bundels op Marktplaats opdoken. Dat was in het nieuws, maar de afloop is onbekend.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
Op 30-5-2022 om 19:50, Anonieme-vraag zei:

Hierop heb ik netjes een ontvangstbevestiging ontvangen met de melding dat iemand inhoudelijk naar mijn bericht gaat kijken.

Als je hier nog geen inhoudelijke reactie op het gehad lijkt het mij wel handig om nog een keer aan te drukken op de urgentie.

 

Heb je inmiddels ook niet al telefonisch contact gehad met je verzekeraar of tussenpersoon? Lijkt me toch wel handiger dat je dat even telefonisch doet ipv dat het in het mailverkeer via CC's verloren gaat.

 

Link naar reactie
  • 0
Op 4-6-2022 om 17:15, TwaBla zei:

Ik herinner me iets vergelijkbaars met retourproducten en verloren bestellingen van Alibaba, die via een DC van PostNL in bundels op Marktplaats opdoken.

 

Met retourzendingen gebeurt dat inderdaad, die partijen kun je gewoon kopen bij Amazon, en dan maar hopen dat er iets van waarde tussen de rommel zit. Dit zijn meestal retouren door klanten, maar producten waarvan het re-stocken te duur is, of dingen die niet meer verkocht worden etc. Je kunt gewoon een kubieke meter retouren kopen!

 

Dat is verder geen probleem, de retourzenders krijgen gewoon hun geld terug en daarmee is de kous voor iedereen af. 

 

Dat ze ook verloren of misplaatste zendingen meenemen in dit soort bundels is natuurlijk fout, tenzij er geen manier meer is om te zien wie de ontvanger of afzender is (uit de verpakking gescheurd tijdens transport oid). 

 

Overigens kan ik me wel voorstellen dat een veilinghuis dit niet wil verkopen als het uit een dubieuze bron komt, reputatie is ook wat waard - en teruggeven aan de oorspronkelijke verzender een prima verhaal!

Link naar reactie
  • 0
Gast Wigbolt
Quote

Als je hier nog geen inhoudelijke reactie op het gehad lijkt het mij wel handig om nog een keer aan te drukken op de urgentie.

Afgelopen maandag was Spring Bank Holiday, maar VK doet al lang niet meer aan Tweede Pinksterdag. Ik had de 'friendly reminder' inderdaad ook allang verstuurd. Was er nog een andere (juridische) route geweest als je ooit wel aangifte van vermissing had gedaan?

 

Mvg,


Wigbolt

Link naar reactie
  • 0
Op 4-6-2022 om 16:24, R.I.P. - Benm zei:

 

Nogal, wellicht zou je ze kunnen vragen naar de naam van de koerier waar ze het van gekocht hebben. Misschien is dat het bedrijf waarmee je het oorspronkelijk verzonden hebt, maar het kan ook een "vergaarbak" zijn van allerlei zoekgeraakte zendingen die ergens in een ander magazijn terecht zijn gekomen. 

 

Is het de originele koerier dan zouden zijn het item kunnen terugtrekken uit de veiling, en wellicht aan jou retourneren, en zo niet minstens de opbrengst van de veiling aan jou uit kunnen keren. Geen idee of dat laatste hier een haalbare optie zou zijn: zou het een vergelijkbaar bedrag opleveren of slechts een habbekrats?

Men heeft al aangegeven dat dit pakket is gekocht van een grote pakketdienst. Ze hebben dus geen naam genoemd maar wij hebben het wel verzonden via een grote pakketdienst. Het is dus eigenlijk wel zeker dat zij het direct hebben gekocht van de pakketdienst.

 

23 uur geleden, Rik · zei:

Als je hier nog geen inhoudelijke reactie op het gehad lijkt het mij wel handig om nog een keer aan te drukken op de urgentie.

 

Heb je inmiddels ook niet al telefonisch contact gehad met je verzekeraar of tussenpersoon? Lijkt me toch wel handiger dat je dat even telefonisch doet ipv dat het in het mailverkeer via CC's verloren gaat.

 

Nog geen contact gehad met de tussenpersoon. Die geven aan binnen 5 werkdagen te reageren, dat zou morgen zijn. Morgen aan het eind van de dag zal ik wederom contact met ze opnemen.

Ik doe dit soort dingen normaliter juist wel graag per mail. Ik heb al meermaals gehad dat men "geen actieve herinneringen" meer had aan toegezegde afspraken.

16 uur geleden, R.I.P. - Benm zei:

 

Dat ze ook verloren of misplaatste zendingen meenemen in dit soort bundels is natuurlijk fout, tenzij er geen manier meer is om te zien wie de ontvanger of afzender is (uit de verpakking gescheurd tijdens transport oid). 

 

Overigens kan ik me wel voorstellen dat een veilinghuis dit niet wil verkopen als het uit een dubieuze bron komt, reputatie is ook wat waard - en teruggeven aan de oorspronkelijke verzender een prima verhaal!

 

Dit is natuurlijk lastig te achterhalen. Mocht het label er opgezeten hebben dan zaten alle douane papier er ook bij (factuur, pakbon, etc). Dan hadden ze toch kunnen weten dat dit product door ons verzonden is.

12 uur geleden, Gast zei:

Afgelopen maandag was Spring Bank Holiday, maar VK doet al lang niet meer aan Tweede Pinksterdag. Ik had de 'friendly reminder' inderdaad ook allang verstuurd. Was er nog een andere (juridische) route geweest als je ooit wel aangifte van vermissing had gedaan?

 

Mvg,


Wigbolt

Ik ben er vrij zeker van dat de politie hier iets mee gaat doen. Het is een zending die vermist is geraakt bij een pakketdienst. Dan heb je daar maar aan te kloppen.

Daarbij doet de politie naar mijn idee sowieso weinig met dit soort aangiftes. Ruim een jaar geleden ben ik voor ~€2000 opgelicht. Daar heb ik toen wel aangifte van gedaan. Na iets van 6 maanden krijg je dan bericht dat het geen prioriteit heeft en men er verder niets mee gaat doen.

Dit terwijl ik weet dat er in ieder geval twee andere gedupeerden ook aangifte hebben gedaan.

Link naar reactie
  • 0
2 uur geleden, Anonieme-vraag zei:

 

Ik ben er vrij zeker van dat de politie hier niets mee gaat doen.

 

 

N toegevoegd. :smiling-face-with-sunglasses:

 

Niet bang zijn om te bellen. Je kan altijd gemaakt afspraken per mail bevestigen. Het veilinghuis handelt waarschijnlijk te goeder trouw en zal dus ook niet iets verkopen van discutabele herkomst. Alleen moeten ze dat wel weten. Vandaar dat je even een signaal moet afgeven. Ik denk dat ze zelfs kunnen helpen bij een correcte afwikkeling. Zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 223 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.