• 0

Waar behuizingen laten produceren ?

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Probeer even Google;

http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org.mozilla:pt-BR:official_s&q=server+behuizing&spell=1

 

Even uit eigen ervaring: Er zit nogal wat rotzooi onder de Taiwanese server behuizingen, meestal is de koeling goedkoop of is de voeding niet toereikend als je gaat uitbreiden. Voor weinig koop je een server van Dell, HP of IBM met een goed serive contract. Wel zo prettig als je klant met een belangrijke applicatie plat komt te liggen.

 

Goedkoop is meestal duurkoop bij servers.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Probeer even Google;

http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org.mozilla:pt-BR:official_s&q=server+behuizing&spell=1

 

Even uit eigen ervaring: Er zit nogal wat rotzooi onder de Taiwanese server behuizingen, meestal is de koeling goedkoop of is de voeding niet toereikend als je gaat uitbreiden. Voor weinig koop je een server van Dell, HP of IBM met een goed serive contract. Wel zo prettig als je klant met een belangrijke applicatie plat komt te liggen.

 

Goedkoop is meestal duurkoop bij servers.

 

 

 

Het gaat echt alleen om de behuizing, koeling enz hoef ik er niet bij. :) ;D Ik wil juist weg bij Dell, en mijn klanten wil ik mee nemen, wil hun een aantal "Eigen merk"systemen gaan aanbieden.

Link naar reactie
  • 0

Kijk eens op www.sorba.nl

Zij leveren maatwerk op plaatbewerkingsgebied.

 

Succes

 

 

Sorba doet inderdaad veel plaatwerk, ik heb twee jaar terug een project met hun gedaan. Ik denk alleen niet dat kippetje weet dat laten maken een andere prijskaartje heeft dan losse no name kasten inkopen.

En waarom zou je het wiel opnieuw uitvinden.

Er zijn diverse fora waaronder tweakers waar je eens zou kunnen rondkijken voor adressen, case modders zijn er genoeg.

Ook een beetje computer winkel heeft zijn eigen lijn pc's en kunnen je misschien verder helpen.

De bedrijven waar zij hun spullen vandaan halen hebben zeker ook serverkasten, en alle losse componenten.

Je bent geen concurrent, dus misschien zijn ze bereid jou de adressen te geven.

Link naar reactie
  • 0

Kijk eens op www.sorba.nl

Zij leveren maatwerk op plaatbewerkingsgebied.

 

Succes

 

 

 

 

 

Sorba doet inderdaad veel plaatwerk, ik heb twee jaar terug een project met hun gedaan. Ik denk alleen niet dat kippetje weet dat laten maken een andere prijskaartje heeft dan losse no name kasten inkopen.

En waarom zou je het wiel opnieuw uitvinden.

Er zijn diverse fora waaronder tweakers waar je eens zou kunnen rondkijken voor adressen, case modders zijn er genoeg.

Ook een beetje computer winkel heeft zijn eigen lijn pc's en kunnen je misschien verder helpen.

De bedrijven waar zij hun spullen vandaan halen hebben zeker ook serverkasten, en alle losse componenten.

Je bent geen concurrent, dus misschien zijn ze bereid jou de adressen te geven.

:) Daarom zoek ik ook liever white Label, eerst deed dell daar nog aan, nu jammer genoeg niet meer.
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 258 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.