Agenda: Zorg dat je klanten terugkomen, blijven en positief aanbevelen

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Datum evenement 19 juli 2022 - tijd 09.00 tot 12.30 uur.

 

Persona’s helpen je de klant écht te begrijpen en een customer journey helpt je hun klantreis te begrijpen. Met beide ontdek je kansen om de klantbeleving te verbeteren in elke fase van de customer journey.

Leer op 19 juli, tijdens "Deep dive Persona's & Customer Journey" (georganiseerd door Emerce Academy) hoe je met persona’s en customer journeys zorgt voor de ultieme klantbeleving.

Ontdek waar je klanten op zitten te wachten en hoe jij jezelf blijft onderscheiden. Zorg dat je klanten terugkomen, blijven en positief aanbevelen.

 

Tijdens de "deep dive" krijg je antwoord op vragen als: 

  • Wie is je klant?
  • Wat zijn hun behoeftes en wat is hun gedrag?
  • Wat doen ze en hoe ervaren zij dat?
  • Welke stappen zetten zij van bewustwording tot aankoop?
  • Hoe zorg je ervoor dat ze klant blijven?

 

Zorg dat je klanten terugkomen, blijven en positief aanbevelen!

Meer informatie en aanmelden >>>

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 105 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.